Werken bij KleurRijker

  • 0
MENUMENU
  • Home
  • Leermiddelen
    • AanZet
    • TaalCompleet A1
    • TaalCompleet A2
    • Praat je mee?
    • Leer lezen en schrijven
    • Lees en schrijf je mee?
    • TaalCompleet B1
    • TaalSterk B2
    • TaalCompleet KNM (Z-route / B1-route)
    • Werkend Nederlands
    • Van A tot Zin
    • Van A tot Zorg
    • Paul en Paula
  • ELO
  • Blog
  • Docenten
  • Workshops
  • Klantenservice
  • Winkel

Kunt u per ongeluk verkeerd geactiveerde codes weer beschikbaar maken?

Mag ik gratis nieuwe toegangscodes?

Mijn licentie is verlopen. Kan deze verlengd worden?

Waarom zijn er zo veel verschillende codes? Wat zijn de verschillen?

Volgende Pagina »

Algemene vragen

  • Aan welke eisen moet mijn computer voldoen om online te kunnen werken?
  • Hebben jullie iets voor slechtzienden of andere leesbeperking zoals dyslexie?
  • Het geluid in de ELO werkt niet. Wat moet ik doen?
  • Ik heb mijn boek tweedehands gekocht en wil inloggen, kan dat?
  • Ik zie een fout in een oefening. Hoe kan ik dit doorgeven?
  • Komen er binnenkort nog nieuwe methodes?
  • Kunt u per ongeluk verkeerd geactiveerde codes weer beschikbaar maken?
  • Mag ik gratis nieuwe toegangscodes?
  • Mijn licentie is verlopen. Kan deze verlengd worden?
  • Voor welk niveau zijn de producten?
  • Waar staan de geluiden van Totaal?
  • Waar vind ik de juiste e-learningomgeving?
  • Waarom zijn er zo veel verschillende codes? Wat zijn de verschillen?
  • Wat zijn steuntalen?
  • Inloggen en registreren

    • Aan welke eisen moet mijn computer voldoen om online te kunnen werken?
    • Docentcode TaalCompleet.nl gebruiken (anewspring).
    • Ik ben mijn wachtwoord kwijt of ik kan niet inloggen op Taalcompleet.nl (elo)
    • Ik ben mijn wachtwoord of login kwijt (ace)
    • Kunt u per ongeluk verkeerd geactiveerde codes weer beschikbaar maken?
    • Mijn licentie is verlopen. Kan deze verlengd worden?
    • Registreren op TaalCompleet.nl (anewspring).
    • Registreren op TaalSterk.nl (ace).
    • Uitleg ELO aNewSpring
    • Waar vind ik de juiste e-learningomgeving?
    • Waarom zijn er zo veel verschillende codes? Wat zijn de verschillen?

    Verkoop

    • Heb ik een gebruikersnaam en wachtwoord nodig om te bestellen?
    • Hoe kom ik aan een krs-code voor B1, B2, ONA of ander boek? (TaalSterk.nl / ace)
    • Hoelang duurt het voordat ik mijn bestelling krijg?
    • Ik ben freelancer / zzp’er met mijn eigen taalbureau. Kan ik zakelijke klant (b2b) worden bij KleurRijker?
    • Ik heb een beschadigd boek ontvangen. Kan ik een nieuwe krijgen?
    • Ik heb mijn boek tweedehands gekocht en wil inloggen, kan dat?
    • Ik wil een besteld product retourneren. Wat moet ik doen?
    • Kan ik de Alfalfa Woordkaarten bestellen?
    • Kan ik een docentexemplaar van een boek krijgen?
    • Kan ik het Alfalfa Kijkboek bestellen?
    • Kan ik ook per e-mail bestellen?
    • Kan ik op rekening betalen of alleen met iDeal?
    • Mag ik gratis nieuwe toegangscodes?
    • Mijn licentie is verlopen. Kan deze verlengd worden?
    • Op mijn factuur staat: ELO. Wat is dat?
    • Waar kan ik TaalCompleet of andere producten, boeken en methodes kopen?
    • Waar staan de geluiden van Luister en Leer?
    • Waarom zijn er zo veel verschillende codes? Wat zijn de verschillen?
    • Wat is iDeal?
    • Wat zijn de verzendkosten?
    • Wij kopen de materialen van KleurRijker in via Bol.com, een boekhandel of een andere derde partij. Zijn wij dan een zakelijke klant bij KleurRijker?
    • Zijn er trainingen of workshops voor NT2-docenten?

    Beluister onze podcasts

    link naar al onze podcasts op soundcloud

    Over KleurRijker

    Home

    Over ons

    Vacatures

    Nieuwsbrief

    Meer Informatie

    Garantie en klachten

    Levertijd en verzendkosten

    Bedenktijd

    Privacyverklaring

    Algemene voorwaarden

    Contact

    Cookiebeleid

    Mijn KleurRijker

    Winkelmand

    Bestellingen

    Adressen

    Accountgegevens

    © 2025 KleurRijker BV · Alle rechten voorbehouden.
    Beheer cookie toestemming
    Om de beste ervaringen te bieden, gebruiken wij technologieën zoals cookies om informatie over je apparaat op te slaan en/of te raadplegen. Door in te stemmen met deze technologieën kunnen wij gegevens zoals surfgedrag of unieke ID's op deze site verwerken. Als je geen toestemming geeft of uw toestemming intrekt, kan dit een nadelige invloed hebben op bepaalde functies en mogelijkheden.
    Functioneel Altijd actief
    De technische opslag of toegang is strikt noodzakelijk voor het legitieme doel het gebruik mogelijk te maken van een specifieke dienst waarom de abonnee of gebruiker uitdrukkelijk heeft gevraagd, of met als enig doel de uitvoering van de transmissie van een communicatie over een elektronisch communicatienetwerk.
    Voorkeuren
    De technische opslag of toegang is noodzakelijk voor het legitieme doel voorkeuren op te slaan die niet door de abonnee of gebruiker zijn aangevraagd.
    Statistieken
    De technische opslag of toegang die uitsluitend voor statistische doeleinden wordt gebruikt. De technische opslag of toegang die uitsluitend wordt gebruikt voor anonieme statistische doeleinden. Zonder dagvaarding, vrijwillige naleving door je Internet Service Provider, of aanvullende gegevens van een derde partij, kan informatie die alleen voor dit doel wordt opgeslagen of opgehaald gewoonlijk niet worden gebruikt om je te identificeren.
    Marketing
    De technische opslag of toegang is nodig om gebruikersprofielen op te stellen voor het verzenden van reclame, of om de gebruiker op een site of over verschillende sites te volgen voor soortgelijke marketingdoeleinden.
    Beheer opties Beheer diensten Beheer {vendor_count} leveranciers Lees meer over deze doeleinden
    Bekijk voorkeuren
    {title} {title} {title}