Wie is verwerkingsverantwoordelijke en wie is verwerker?
Voldoen jullie ELO’s aan de AVG-privacywetgeving?
Kunt u per ongeluk verkeerd geactiveerde codes weer beschikbaar maken?
Algemene vragen
AVG & Privacy
- Geeft KleurRijker mijn persoonsgegevens door aan derden?
- Heeft KleurRijker een functionaris voor gegevensbescherming?
- Hoe kan ik mijn toestemming geven of intrekken voor het verwerken van mijn persoonsgegevens?
- Hoelang bewaart KleurRijker mijn persoonsgegevens?
- Ik heb een klacht in verband met mijn privacy
- Kunt u per ongeluk verkeerd geactiveerde codes weer beschikbaar maken?
- Voldoen jullie ELO’s aan de AVG-privacywetgeving?
- Vraagt KleurRijker wel eens naar wachtwoorden van cursisten of docenten?
- Waarom geeft jullie klantenservice geen namen van cursisten aan mij door?
- Wat mag de klantenservice van KleurRijker wel en niet in verband met privacy?
- Welke persoonsgegevens verwerkt KleurRijker en waarom?
- Welke rechten heb ik in verband met mijn persoonsgegevens?
- Wie is verwerkingsverantwoordelijke en wie is verwerker?
- Wie kan mijn persoonsgegevens inzien?
Inloggen en registreren
- Aan welke eisen moet mijn computer voldoen om online te kunnen werken?
- Docentcode TaalCompleet.nl gebruiken (anewspring).
- Ik ben mijn wachtwoord kwijt of ik kan niet inloggen op Taalcompleet.nl (elo)
- Ik ben mijn wachtwoord of login kwijt (ace)
- Kunt u per ongeluk verkeerd geactiveerde codes weer beschikbaar maken?
- Mijn licentie is verlopen. Kan deze verlengd worden?
- Registreren op TaalCompleet.nl (anewspring).
- Registreren op TaalSterk.nl (ace).
- Uitleg ELO aNewSpring
- Waar vind ik de juiste e-learningomgeving?
- Waarom zijn er zo veel verschillende codes? Wat zijn de verschillen?
TaalCompleet
- Het geluid in de ELO werkt niet. Wat moet ik doen?
- Het geluid van de proefexamens inburgering werkt niet, waar ligt dat aan?
- Hoe verander ik mijn wachtwoord of inlognaam op TaalCompleet.nl (elo)?
- Hoe zet ik de mailtjes van TaalCompleet / Memotrainer uit?
- Ik heb mijn boek tweedehands gekocht en wil inloggen, kan dat?
- Ik zie een fout in een oefening. Hoe kan ik dit doorgeven?
- Is er een app voor TaalCompleet.nl (elo)?
- Kunt u per ongeluk verkeerd geactiveerde codes weer beschikbaar maken?
- Mag ik gratis nieuwe toegangscodes?
- Mijn boekcode werkt niet, wat moet ik doen? (TaalCompleet.nl / elo)
- Mijn licentie is verlopen. Kan deze verlengd worden?
- Mijn papieren toetsen komen niet overeen met de digitale toetsen.
- Registreren op TaalCompleet.nl (anewspring).
- Waar staan de luisterteksten bij de papieren toetsen?
- Waar staan de proefexamens?
- Waar vind ik de Praatplaten?
- Waar vind ik de resultaten van mijn leerlingen op TaalCompleet.nl (elo)?
- Waar zijn de extra leesteksten?
- Waarom blijft het percentage bij kennisopname in de MemoTrainer laag terwijl alle opdrachten gemaakt zijn? (anewspring)
- Waarom kan ik de opdrachten maar één keer maken? En wat is de MemoTrainer? (TaalCompleet.nl / elo)
- Waarom rekent de computer goede antwoorden fout op TaalCompleet.nl (elo)?
- Waarom staat er geen cursus in mijn online leeromgeving? (TaalCompleet.nl / elo)
- Waarom zijn de computertoetsen van A1 verwijderd in 2019? (anewspring)
- Wat zijn steuntalen?
TaalSterk
- Het geluid in de ELO werkt niet. Wat moet ik doen?
- Het geluid van de proefexamens inburgering werkt niet, waar ligt dat aan?
- Hoe activeer ik de krs-code van mijn boek (ace)?
- Hoe kom ik aan een krs-code voor B1, B2, ONA of ander boek? (TaalSterk.nl / ace)
- Hoe maak ik een nieuw account op TaalSterk.nl (ace)?
- Ik heb mijn boek tweedehands gekocht en wil inloggen, kan dat?
- Ik zie een fout in een oefening. Hoe kan ik dit doorgeven?
- Is er een app voor TaalSterk.nl (ace)?
- Kunt u per ongeluk verkeerd geactiveerde codes weer beschikbaar maken?
- Mag ik gratis nieuwe toegangscodes?
- Mijn licentie is verlopen. Kan deze verlengd worden?
- Mijn papieren toetsen komen niet overeen met de digitale toetsen.
- Registreren op TaalSterk.nl (ace).
- Waar staan de proefexamens?
- Waarom kan ik de vragen maar 6 keer maken op TaalSterk.nl (ace)?
- Waarom krijg ik de melding ‘krs-code al in gebruik’ als ik probeer te registeren? (ace)
- Waarom moet ik steeds opnieuw inloggen? (ace)
- Wat zijn steuntalen?