• Klantenservice
  • Inloggen
  • Home
  • Inburgeren
  • Taal leren
  • Naar werk
  • Workshops
  • ELO
  • Vacatures
  • Klantenservice
  • Winkel
  • 0 artikelen

Waar staan de luisterteksten bij de papieren toetsen?

door Mark Zaremba | jun 26, 2019

Waarom blijft het percentage bij kennisopname in de MemoTrainer laag terwijl alle opdrachten gemaakt zijn? (anewspring)

door Mark Zaremba | jun 13, 2018

Waar staan de proefexamens?

door Mark Zaremba | jan 24, 2018

Ik zie een fout in een oefening. Hoe kan ik dit doorgeven?

door Mark Zaremba | jan 8, 2018

Het geluid in de ELO werkt niet. Wat moet ik doen?

door Mark Zaremba | jan 8, 2018

« Vorige Pagina

Klantenservice

085 44 44 966
  • Garantie en klachten
  • Levertijd verzendkosten
  • Bedenktijd
  • Privacystatement
  • Algemene voorwaarden
  • Contact

24/7 Leren

  • Aan welke eisen moet mijn computer voldoen om online te kunnen werken?
  • Als ik een groep wil aanmaken, dan loopt alles vast op TaalSterk.nl (ace)
  • Docentcode TaalCompleet.nl gebruiken (anewspring).
  • Er zitten fouten in de docentenmap TaalCompleet
  • Geeft KleurRijker mijn persoonsgegevens door aan derden?
  • Heb ik een gebruikersnaam en wachtwoord nodig om te bestellen?
  • Hebben jullie een roundtrip OCI-koppeling (punch-out) voor ons inkoopsysteem Proquro of Proactive?
  • Hebben jullie iets voor slechtzienden of andere leesbeperking zoals dyslexie?
  • Heeft KleurRijker een functionaris voor gegevensbescherming?
  • Het geluid in de ELO werkt niet. Wat moet ik doen?
  • Het geluid van de proefexamens inburgering werkt niet, waar ligt dat aan?
  • Hoe activeer ik de krs-code van mijn boek (ace)?
  • Hoe kan ik mijn toestemming geven of intrekken voor het verwerken van mijn persoonsgegevens?
  • Hoe kom ik aan een krs-code voor B1, B2, ONA of ander boek? (TaalSterk.nl / ace)
  • Hoe log ik in op toets.nl? (TOA / Bureau ICE)
  • Hoe maak ik een groep om de voortgang van mijn cursisten te volgen? (TaalCompleet.nl / elo)
  • Hoe maak ik een nieuw account op TaalSterk.nl (ace)?
  • Hoe maak ik een nieuwe groep aan op TaalSterk.nl (ace)?
  • Hoe open ik de instaptoets?
  • Hoe print ik de toetsen, woordenlijsten, etc. van TaalCompleet.nl (elo)?
  • Hoe verander ik mijn wachtwoord of inlognaam op TaalCompleet.nl (elo)?
  • Hoe verwijder ik cursisten uit een groep? (TaalSterk.nl / ace)
  • Hoe werken de kaartspelletjes Kwartet en meer! en Wie ben jij?
  • Hoe zet ik de mailtjes van TaalCompleet / Memotrainer uit?
  • Hoelang bewaart KleurRijker mijn persoonsgegevens?
  • Hoelang duurt het voordat ik mijn bestelling krijg?
  • Hoelang houd ik als docent toegang tot de online leeromgeving?
  • Hoeveel groepen kan ik aanmaken met één docentenaccount op TaalCompleet.nl (elo)?
  • Ik ben freelancer / zzp’er met mijn eigen taalbureau. Kan ik zakelijke klant (b2b) worden bij KleurRijker?
  • Ik ben mijn wachtwoord kwijt of ik kan niet inloggen op Taalcompleet.nl (elo)
  • Ik ben mijn wachtwoord of login kwijt (ace)
  • Ik heb een beschadigd boek ontvangen. Kan ik een nieuwe krijgen?
  • Ik heb een klacht in verband met mijn privacy
  • Ik heb mijn boek tweedehands gekocht en wil inloggen, kan dat?
  • Ik wil een besteld product retourneren. Wat moet ik doen?
  • Ik wil graag een of meer docentencodes ontvangen, waar kan ik die opvragen?
  • Ik zie een fout in een oefening. Hoe kan ik dit doorgeven?
  • Is er een app voor TaalCompleet.nl (elo)?
  • Is er een app voor TaalSterk.nl (ace)?
  • Kan ik de Alfalfa Woordkaarten bestellen?
  • Kan ik de vragen in mijn docentaccount weer onbeantwoord maken op TaalCompleet.nl (elo)?
  • Kan ik een docentexemplaar van een boek krijgen?
  • Kan ik een gebruikersnaam laten wijzigen zodat een andere cursist het account kan gebruiken?
  • Kan ik het Alfalfa Kijkboek bestellen?
  • Kan ik ook per e-mail bestellen?
  • Kan ik op rekening betalen of alleen met iDeal?
  • Komen er binnenkort nog nieuwe methodes?
  • Kunnen nummers van bestelbonnen, kostenplaats of kostendrager op de factuur vermeld worden?
  • Kunt u de docentcode uit het account van een cursist verwijderen? (TaalCompleet.nl / elo)
  • Kunt u per ongeluk verkeerd geactiveerde codes weer beschikbaar maken?
  • Mag ik gratis nieuwe toegangscodes?
  • Mijn boekcode werkt niet, wat moet ik doen? (TaalCompleet.nl / elo)
  • Mijn docentenaccount is verlopen, mag ik een nieuwe? (TaalCompleet.nl / elo)
  • Mijn licentie is verlopen. Kan deze verlengd worden?
  • Mijn papieren toetsen komen niet overeen met de digitale toetsen.
  • Onze taalschool zoekt een nieuwe methode. Kan ik een beoordelingsexemplaar bestellen?
  • Op mijn factuur staat: ELO. Wat is dat?
  • Registreren op TaalCompleet.nl (anewspring).
  • Registreren op TaalSterk.nl (ace).
  • Uitleg ELO aNewSpring
  • Voldoen jullie ELO’s aan de AVG-privacywetgeving?
  • Voor welk niveau zijn de producten?
  • Vraagt KleurRijker wel eens naar wachtwoorden van cursisten of docenten?
  • Waar kan ik TaalCompleet of andere producten, boeken en methodes kopen?
  • Waar staan de antwoorden en normering van TaalSterk B1? (ace)
  • Waar staan de extra materialen bij Instap I en II (antwoorden en oefeningen)?
  • Waar staan de geluiden van Luister en Leer? Waar staat het boekje (pdf) van het proefexamen B1?
  • Waar staan de geluiden van Totaal?
  • Waar staan de luisterteksten bij de papieren toetsen?
  • Waar staan de proefexamens?
  • Waar staat het docentenmateriaal (handleiding, antwoorden, etc.)? (TaalCompleet.nl / elo)
  • Waar vind ik de juiste e-learningomgeving?
  • Waar vind ik de Praatplaten?
  • Waar vind ik de resultaten van mijn leerlingen op TaalCompleet.nl (elo)?
  • Waar vind ik het aantal gewerkte uren van een cursist op TaalCompleet.nl (elo)?
  • Waar vind ik het aantal gewerkte uren van mijn cursisten? (ace)
  • Waar zijn de extra leesteksten?
  • Waarom blijft het percentage bij kennisopname in de MemoTrainer laag terwijl alle opdrachten gemaakt zijn? (anewspring)
  • Waarom geeft jullie klantenservice geen namen van cursisten aan mij door?
  • Waarom geldt er een slagingsnorm van 67% voor de toetsen van TaalCompleet? (anewspring)
  • Waarom kan ik de opdrachten maar één keer maken? En wat is de MemoTrainer? (TaalCompleet.nl / elo)
  • Waarom kan ik de vragen maar 6 keer maken op TaalSterk.nl (ace)?
  • Waarom krijg ik de melding ‘krs-code al in gebruik’ als ik probeer te registeren? (ace)
  • Waarom rekent de computer goede antwoorden fout op TaalCompleet.nl (elo)?
  • Waarom staat er geen cursus in mijn online leeromgeving? (TaalCompleet.nl / elo)
  • Waarom zijn de computertoetsen van A1 verwijderd in 2019? (anewspring)
  • Waarom zijn er zo veel verschillende codes? Wat zijn de verschillen?
  • Wat betekent het rode potloodje in de ELO Taalsterk.nl (ace)?
  • Wat is het verschil tussen niveautoets B1, de proefexamens en de instaptoetsen?
  • Wat is iDeal?
  • Wat mag de klantenservice van KleurRijker wel en niet in verband met privacy?
  • Wat zijn de groeigrafieken en waar vind ik ze? (anewspring)
  • Wat zijn de verzendkosten?
  • Wat zijn steuntalen?
  • Welke persoonsgegevens verwerkt KleurRijker en waarom?
  • Welke rechten heb ik in verband met mijn persoonsgegevens?
  • Wie is verwerkingsverantwoordelijke en wie is verwerker?
  • Wie kan mijn persoonsgegevens inzien?
  • Wij kopen de materialen van KleurRijker in via Bol.com, een boekhandel of een andere derde partij. Zijn wij dan een zakelijke klant bij KleurRijker?
  • Zijn er trainingen of workshops voor NT2-docenten?

Algemene vragen

  • Aan welke eisen moet mijn computer voldoen om online te kunnen werken?
  • Hebben jullie iets voor slechtzienden of andere leesbeperking zoals dyslexie?
  • Het geluid in de ELO werkt niet. Wat moet ik doen?
  • Ik heb mijn boek tweedehands gekocht en wil inloggen, kan dat?
  • Ik zie een fout in een oefening. Hoe kan ik dit doorgeven?
  • Komen er binnenkort nog nieuwe methodes?
  • Kunt u per ongeluk verkeerd geactiveerde codes weer beschikbaar maken?
  • Mag ik gratis nieuwe toegangscodes?
  • Mijn licentie is verlopen. Kan deze verlengd worden?
  • Voor welk niveau zijn de producten?
  • Waar staan de geluiden van Totaal?
  • Waar vind ik de juiste e-learningomgeving?
  • Waarom zijn er zo veel verschillende codes? Wat zijn de verschillen?
  • Wat is het verschil tussen niveautoets B1, de proefexamens en de instaptoetsen?
  • Wat zijn steuntalen?
  • TaalCompleet

    • Het geluid in de ELO werkt niet. Wat moet ik doen?
    • Het geluid van de proefexamens inburgering werkt niet, waar ligt dat aan?
    • Hoe verander ik mijn wachtwoord of inlognaam op TaalCompleet.nl (elo)?
    • Hoe zet ik de mailtjes van TaalCompleet / Memotrainer uit?
    • Ik heb mijn boek tweedehands gekocht en wil inloggen, kan dat?
    • Ik zie een fout in een oefening. Hoe kan ik dit doorgeven?
    • Is er een app voor TaalCompleet.nl (elo)?
    • Kunt u per ongeluk verkeerd geactiveerde codes weer beschikbaar maken?
    • Mag ik gratis nieuwe toegangscodes?
    • Mijn boekcode werkt niet, wat moet ik doen? (TaalCompleet.nl / elo)
    • Mijn licentie is verlopen. Kan deze verlengd worden?
    • Mijn papieren toetsen komen niet overeen met de digitale toetsen.
    • Registreren op TaalCompleet.nl (anewspring).
    • Waar staan de luisterteksten bij de papieren toetsen?
    • Waar staan de proefexamens?
    • Waar vind ik de Praatplaten?
    • Waar vind ik de resultaten van mijn leerlingen op TaalCompleet.nl (elo)?
    • Waar zijn de extra leesteksten?
    • Waarom blijft het percentage bij kennisopname in de MemoTrainer laag terwijl alle opdrachten gemaakt zijn? (anewspring)
    • Waarom kan ik de opdrachten maar één keer maken? En wat is de MemoTrainer? (TaalCompleet.nl / elo)
    • Waarom rekent de computer goede antwoorden fout op TaalCompleet.nl (elo)?
    • Waarom staat er geen cursus in mijn online leeromgeving? (TaalCompleet.nl / elo)
    • Waarom zijn de computertoetsen van A1 verwijderd in 2019? (anewspring)
    • Wat is het verschil tussen niveautoets B1, de proefexamens en de instaptoetsen?
    • Wat zijn steuntalen?

    TaalSterk

    • Het geluid in de ELO werkt niet. Wat moet ik doen?
    • Het geluid van de proefexamens inburgering werkt niet, waar ligt dat aan?
    • Hoe activeer ik de krs-code van mijn boek (ace)?
    • Hoe kom ik aan een krs-code voor B1, B2, ONA of ander boek? (TaalSterk.nl / ace)
    • Hoe maak ik een nieuw account op TaalSterk.nl (ace)?
    • Ik heb mijn boek tweedehands gekocht en wil inloggen, kan dat?
    • Ik zie een fout in een oefening. Hoe kan ik dit doorgeven?
    • Is er een app voor TaalSterk.nl (ace)?
    • Kunt u per ongeluk verkeerd geactiveerde codes weer beschikbaar maken?
    • Mag ik gratis nieuwe toegangscodes?
    • Mijn licentie is verlopen. Kan deze verlengd worden?
    • Mijn papieren toetsen komen niet overeen met de digitale toetsen.
    • Registreren op TaalSterk.nl (ace).
    • Waar staan de proefexamens?
    • Waarom kan ik de vragen maar 6 keer maken op TaalSterk.nl (ace)?
    • Waarom krijg ik de melding ‘krs-code al in gebruik’ als ik probeer te registeren? (ace)
    • Wat is het verschil tussen niveautoets B1, de proefexamens en de instaptoetsen?
    • Wat zijn steuntalen?

    Productcategorieën

    • Docentenitems
    • Inburgeren
    • Naar werk
    • Taal leren

    Over KleurRijker

    • Home
    • Over ons
    • Vacatures
    • Nieuwsbrief

    Meer Informatie

    • Garantie en klachten
    • Levertijd en verzendkosten
    • Bedenktijd
    • Privacystatement
    • Algemene voorwaarden
    • Contact

    Ik ga akkoord met het gebruik van cookies op deze website. Lees meerX