• Klantenservice
  • Mijn KleurRijker
Home
Leermiddelen
ELO
Afstandsonderwijs
BLOG
Workshops
Klantenservice
Winkel
Home
Leermiddelen
ELO
Afstandsonderwijs
BLOG
Workshops
Klantenservice
Winkel
Home
Leermiddelen
ELO
Afstandsonderwijs
BLOG
Workshops
Klantenservice
Winkel

Waarom moet ik steeds opnieuw inloggen? (ace)

door Klantenservice | 24 januari 2020

Waar staan de proefexamens?

door Klantenservice | 24 januari 2018

Waarom kan ik de vragen maar 6 keer maken op TaalSterk.nl (ace)?

door Klantenservice | 19 januari 2018

Ik zie een fout in een oefening. Hoe kan ik dit doorgeven?

door Klantenservice | 8 januari 2018

Het geluid in de ELO werkt niet. Wat moet ik doen?

door Klantenservice | 8 januari 2018

« Vorige Pagina

Algemene vragen

  • Aan welke eisen moet mijn computer voldoen om online te kunnen werken?
  • Hebben jullie iets voor slechtzienden of andere leesbeperking zoals dyslexie?
  • Het geluid in de ELO werkt niet. Wat moet ik doen?
  • Ik heb mijn boek tweedehands gekocht en wil inloggen, kan dat?
  • Ik zie een fout in een oefening. Hoe kan ik dit doorgeven?
  • Komen er binnenkort nog nieuwe methodes?
  • Kunt u per ongeluk verkeerd geactiveerde codes weer beschikbaar maken?
  • Mag ik gratis nieuwe toegangscodes?
  • Mijn licentie is verlopen. Kan deze verlengd worden?
  • Voor welk niveau zijn de producten?
  • Waar staan de geluiden van Totaal?
  • Waar vind ik de juiste e-learningomgeving?
  • Waarom zijn er zo veel verschillende codes? Wat zijn de verschillen?
  • Wat is het verschil tussen niveautoets B1, de proefexamens en de instaptoetsen?
  • Wat zijn steuntalen?
  • TaalCompleet

    • Het geluid in de ELO werkt niet. Wat moet ik doen?
    • Het geluid van de proefexamens inburgering werkt niet, waar ligt dat aan?
    • Hoe verander ik mijn wachtwoord of inlognaam op TaalCompleet.nl (elo)?
    • Hoe zet ik de mailtjes van TaalCompleet / Memotrainer uit?
    • Ik heb mijn boek tweedehands gekocht en wil inloggen, kan dat?
    • Ik zie een fout in een oefening. Hoe kan ik dit doorgeven?
    • Is er een app voor TaalCompleet.nl (elo)?
    • Kunt u per ongeluk verkeerd geactiveerde codes weer beschikbaar maken?
    • Mag ik gratis nieuwe toegangscodes?
    • Mijn boekcode werkt niet, wat moet ik doen? (TaalCompleet.nl / elo)
    • Mijn licentie is verlopen. Kan deze verlengd worden?
    • Mijn papieren toetsen komen niet overeen met de digitale toetsen.
    • Registreren op TaalCompleet.nl (anewspring).
    • Waar staan de luisterteksten bij de papieren toetsen?
    • Waar staan de proefexamens?
    • Waar vind ik de Praatplaten?
    • Waar vind ik de resultaten van mijn leerlingen op TaalCompleet.nl (elo)?
    • Waar zijn de extra leesteksten?
    • Waarom blijft het percentage bij kennisopname in de MemoTrainer laag terwijl alle opdrachten gemaakt zijn? (anewspring)
    • Waarom kan ik de opdrachten maar één keer maken? En wat is de MemoTrainer? (TaalCompleet.nl / elo)
    • Waarom rekent de computer goede antwoorden fout op TaalCompleet.nl (elo)?
    • Waarom staat er geen cursus in mijn online leeromgeving? (TaalCompleet.nl / elo)
    • Waarom zijn de computertoetsen van A1 verwijderd in 2019? (anewspring)
    • Wat is het verschil tussen niveautoets B1, de proefexamens en de instaptoetsen?
    • Wat zijn steuntalen?

    TaalSterk

    • Het geluid in de ELO werkt niet. Wat moet ik doen?
    • Het geluid van de proefexamens inburgering werkt niet, waar ligt dat aan?
    • Hoe activeer ik de krs-code van mijn boek (ace)?
    • Hoe kom ik aan een krs-code voor B1, B2, ONA of ander boek? (TaalSterk.nl / ace)
    • Hoe maak ik een nieuw account op TaalSterk.nl (ace)?
    • Ik heb mijn boek tweedehands gekocht en wil inloggen, kan dat?
    • Ik zie een fout in een oefening. Hoe kan ik dit doorgeven?
    • Is er een app voor TaalSterk.nl (ace)?
    • Kunt u per ongeluk verkeerd geactiveerde codes weer beschikbaar maken?
    • Mag ik gratis nieuwe toegangscodes?
    • Mijn licentie is verlopen. Kan deze verlengd worden?
    • Mijn papieren toetsen komen niet overeen met de digitale toetsen.
    • Registreren op TaalSterk.nl (ace).
    • Waar staan de proefexamens?
    • Waarom kan ik de vragen maar 6 keer maken op TaalSterk.nl (ace)?
    • Waarom krijg ik de melding ‘krs-code al in gebruik’ als ik probeer te registeren? (ace)
    • Waarom moet ik steeds opnieuw inloggen? (ace)
    • Wat is het verschil tussen niveautoets B1, de proefexamens en de instaptoetsen?
    • Wat zijn steuntalen?

    Beluister onze podcasts

    link naar al onze podcasts op soundcloud

    Zoek naar onze producten

    Over KleurRijker

    • Home
    • Over ons
    • Vacatures
    • Nieuwsbrief

    Leermiddelen

    TaalCompleet – Praat je mee?
    TaalCompleet – KNM
    Van A tot Zorg
    Werkend Nederlands
    Van A tot Zin

    Meer Informatie

    • Garantie en klachten
    • Levertijd en verzendkosten
    • Bedenktijd
    • Privacystatement
    • Algemene voorwaarden
    • Contact

    Mijn KleurRijker

    • Winkelmand
    • Bestellingen
    • Adressen
    • Accountgegevens
    © 2021 KleurRijker BV · Alle rechten voorbehouden.