Collega’s gezocht!          Klik hier

  • 0
MENUMENU
  • Home
  • Leermiddelen
    • TaalCompleet A1
    • TaalCompleet A2
    • Praat je mee?
    • Leer lezen en schrijven
    • Lees en schrijf je mee?
    • TaalCompleet B1
    • TaalSterk B2
    • TaalCompleet KNM
    • Werkend Nederlands
    • Van A tot Zin
    • Van A tot Zorg
    • Paul en Paula
  • ELO
  • Afstandsonderwijs
  • Docenten
  • Workshops
  • Klantenservice
  • Winkel

Waarom moet ik steeds opnieuw inloggen? (ace)

Waar staan de proefexamens?

Waarom kan ik de vragen maar 6 keer maken op TaalSterk.nl (ace)?

Ik zie een fout in een oefening. Hoe kan ik dit doorgeven?

Het geluid in de ELO werkt niet. Wat moet ik doen?

« Vorige Pagina

Algemene vragen

  • Aan welke eisen moet mijn computer voldoen om online te kunnen werken?
  • Hebben jullie iets voor slechtzienden of andere leesbeperking zoals dyslexie?
  • Het geluid in de ELO werkt niet. Wat moet ik doen?
  • Ik heb mijn boek tweedehands gekocht en wil inloggen, kan dat?
  • Ik zie een fout in een oefening. Hoe kan ik dit doorgeven?
  • Komen er binnenkort nog nieuwe methodes?
  • Kunt u per ongeluk verkeerd geactiveerde codes weer beschikbaar maken?
  • Mag ik gratis nieuwe toegangscodes?
  • Mijn licentie is verlopen. Kan deze verlengd worden?
  • Voor welk niveau zijn de producten?
  • Waar staan de geluiden van Totaal?
  • Waar vind ik de juiste e-learningomgeving?
  • Waarom zijn er zo veel verschillende codes? Wat zijn de verschillen?
  • Wat zijn steuntalen?
  • TaalCompleet

    • Het geluid in de ELO werkt niet. Wat moet ik doen?
    • Het geluid van de proefexamens inburgering werkt niet, waar ligt dat aan?
    • Hoe verander ik mijn wachtwoord of inlognaam op TaalCompleet.nl (elo)?
    • Hoe zet ik de mailtjes van TaalCompleet / Memotrainer uit?
    • Ik heb mijn boek tweedehands gekocht en wil inloggen, kan dat?
    • Ik zie een fout in een oefening. Hoe kan ik dit doorgeven?
    • Is er een app voor TaalCompleet.nl (elo)?
    • Kunt u per ongeluk verkeerd geactiveerde codes weer beschikbaar maken?
    • Mag ik gratis nieuwe toegangscodes?
    • Mijn boekcode werkt niet, wat moet ik doen? (TaalCompleet.nl / elo)
    • Mijn licentie is verlopen. Kan deze verlengd worden?
    • Mijn papieren toetsen komen niet overeen met de digitale toetsen.
    • Registreren op TaalCompleet.nl (anewspring).
    • Waar staan de luisterteksten bij de papieren toetsen?
    • Waar staan de proefexamens?
    • Waar vind ik de Praatplaten?
    • Waar vind ik de resultaten van mijn leerlingen op TaalCompleet.nl (elo)?
    • Waar zijn de extra leesteksten?
    • Waarom blijft het percentage bij kennisopname in de MemoTrainer laag terwijl alle opdrachten gemaakt zijn? (anewspring)
    • Waarom kan ik de opdrachten maar één keer maken? En wat is de MemoTrainer? (TaalCompleet.nl / elo)
    • Waarom rekent de computer goede antwoorden fout op TaalCompleet.nl (elo)?
    • Waarom staat er geen cursus in mijn online leeromgeving? (TaalCompleet.nl / elo)
    • Waarom zijn de computertoetsen van A1 verwijderd in 2019? (anewspring)
    • Wat zijn steuntalen?

    TaalSterk

    • Het geluid in de ELO werkt niet. Wat moet ik doen?
    • Het geluid van de proefexamens inburgering werkt niet, waar ligt dat aan?
    • Hoe activeer ik de krs-code van mijn boek (ace)?
    • Hoe kom ik aan een krs-code voor B1, B2, ONA of ander boek? (TaalSterk.nl / ace)
    • Hoe maak ik een nieuw account op TaalSterk.nl (ace)?
    • Ik heb mijn boek tweedehands gekocht en wil inloggen, kan dat?
    • Ik zie een fout in een oefening. Hoe kan ik dit doorgeven?
    • Is er een app voor TaalSterk.nl (ace)?
    • Kunt u per ongeluk verkeerd geactiveerde codes weer beschikbaar maken?
    • Mag ik gratis nieuwe toegangscodes?
    • Mijn licentie is verlopen. Kan deze verlengd worden?
    • Mijn papieren toetsen komen niet overeen met de digitale toetsen.
    • Registreren op TaalSterk.nl (ace).
    • Waar staan de proefexamens?
    • Waarom kan ik de vragen maar 6 keer maken op TaalSterk.nl (ace)?
    • Waarom krijg ik de melding ‘krs-code al in gebruik’ als ik probeer te registeren? (ace)
    • Waarom moet ik steeds opnieuw inloggen? (ace)
    • Wat zijn steuntalen?

    Beluister onze podcasts

    link naar al onze podcasts op soundcloud

    Over KleurRijker

    Home

    Over ons

    Vacatures

    Nieuwsbrief

    Meer Informatie

    Garantie en klachten

    Levertijd en verzendkosten

    Bedenktijd

    Privacystatement

    Algemene voorwaarden

    Contact

    Mijn KleurRijker

    Winkelmand

    Bestellingen

    Adressen

    Accountgegevens

    © 2023 KleurRijker BV · Alle rechten voorbehouden.