Collega’s gezocht! Klik hier
0
Zoek naar:
MENU
MENU
Home
Leermiddelen
TaalCompleet A1
TaalCompleet A2
Praat je mee?
Leer lezen en schrijven
Lees en schrijf je mee?
TaalCompleet B1
TaalSterk B2
TaalCompleet KNM
Werkend Nederlands
Van A tot Zin
Van A tot Zorg
Paul en Paula
ELO
Afstandsonderwijs
Docenten
Workshops
Klantenservice
Winkel
Ik heb een beschadigd boek ontvangen. Kan ik een nieuwe krijgen?
Op mijn factuur staat: ELO. Wat is dat?
Ik wil een besteld product retourneren. Wat moet ik doen?
Kan ik op rekening betalen of alleen met iDeal?
Wat zijn de verzendkosten?
« Vorige Pagina
Volgende Pagina »
Verkoop
Heb ik een gebruikersnaam en wachtwoord nodig om te bestellen?
Hoe kom ik aan een krs-code voor B1, B2, ONA of ander boek? (TaalSterk.nl / ace)
Hoelang duurt het voordat ik mijn bestelling krijg?
Ik ben freelancer / zzp’er met mijn eigen taalbureau. Kan ik zakelijke klant (b2b) worden bij KleurRijker?
Ik heb een beschadigd boek ontvangen. Kan ik een nieuwe krijgen?
Ik heb mijn boek tweedehands gekocht en wil inloggen, kan dat?
Ik wil een besteld product retourneren. Wat moet ik doen?
Kan ik de Alfalfa Woordkaarten bestellen?
Kan ik een docentexemplaar van een boek krijgen?
Kan ik het Alfalfa Kijkboek bestellen?
Kan ik ook per e-mail bestellen?
Kan ik op rekening betalen of alleen met iDeal?
Mag ik gratis nieuwe toegangscodes?
Mijn licentie is verlopen. Kan deze verlengd worden?
Op mijn factuur staat: ELO. Wat is dat?
Waar kan ik TaalCompleet of andere producten, boeken en methodes kopen?
Waar staan de geluiden van Luister en Leer? Waar staat het boekje (pdf) van het proefexamen B1?
Waarom zijn er zo veel verschillende codes? Wat zijn de verschillen?
Wat is iDeal?
Wat zijn de verzendkosten?
Wij kopen de materialen van KleurRijker in via Bol.com, een boekhandel of een andere derde partij. Zijn wij dan een zakelijke klant bij KleurRijker?
Zijn er trainingen of workshops voor NT2-docenten?
Beluister onze podcasts