• Klantenservice
  • Mijn KleurRijker
Home
Leermiddelen
ELO
Afstandsonderwijs
BLOG
Workshops
Klantenservice
Winkel
Home
Leermiddelen
ELO
Afstandsonderwijs
BLOG
Workshops
Klantenservice
Winkel
Home
Leermiddelen
ELO
Afstandsonderwijs
BLOG
Workshops
Klantenservice
Winkel

Wij kopen de materialen van KleurRijker in via Bol.com, een boekhandel of een andere derde partij. Zijn wij dan een zakelijke klant bij KleurRijker?

door Mark Zaremba | 2 december 2019

Ik ben freelancer / zzp’er met mijn eigen taalbureau. Kan ik zakelijke klant (b2b) worden bij KleurRijker?

door Mark Zaremba | 30 oktober 2019

Hebben jullie een roundtrip OCI-koppeling (punch-out) voor ons inkoopsysteem Proquro of Proactive?

door Mark Zaremba | 9 oktober 2019

Kunnen nummers van bestelbonnen, kostenplaats of kostendrager op de factuur vermeld worden?

door Mark Zaremba | 15 mei 2019

Kan ik ook per e-mail bestellen?

door Mark Zaremba | 11 februari 2019

« Vorige Pagina

Verkoop

  • Heb ik een gebruikersnaam en wachtwoord nodig om te bestellen?
  • Hoe kom ik aan een krs-code voor B1, B2, ONA of ander boek? (TaalSterk.nl / ace)
  • Hoelang duurt het voordat ik mijn bestelling krijg?
  • Ik ben freelancer / zzp’er met mijn eigen taalbureau. Kan ik zakelijke klant (b2b) worden bij KleurRijker?
  • Ik heb een beschadigd boek ontvangen. Kan ik een nieuwe krijgen?
  • Ik heb mijn boek tweedehands gekocht en wil inloggen, kan dat?
  • Ik wil een besteld product retourneren. Wat moet ik doen?
  • Kan ik de Alfalfa Woordkaarten bestellen?
  • Kan ik een docentexemplaar van een boek krijgen?
  • Kan ik het Alfalfa Kijkboek bestellen?
  • Kan ik ook per e-mail bestellen?
  • Kan ik op rekening betalen of alleen met iDeal?
  • Mag ik gratis nieuwe toegangscodes?
  • Mijn licentie is verlopen. Kan deze verlengd worden?
  • Op mijn factuur staat: ELO. Wat is dat?
  • Waar kan ik TaalCompleet of andere producten, boeken en methodes kopen?
  • Waar staan de geluiden van Luister en Leer? Waar staat het boekje (pdf) van het proefexamen B1?
  • Waarom zijn er zo veel verschillende codes? Wat zijn de verschillen?
  • Wat is iDeal?
  • Wat zijn de verzendkosten?
  • Wij kopen de materialen van KleurRijker in via Bol.com, een boekhandel of een andere derde partij. Zijn wij dan een zakelijke klant bij KleurRijker?
  • Zijn er trainingen of workshops voor NT2-docenten?

Zakelijke klanten

  • Hebben jullie een roundtrip OCI-koppeling (punch-out) voor ons inkoopsysteem Proquro of Proactive?
  • Ik ben freelancer / zzp’er met mijn eigen taalbureau. Kan ik zakelijke klant (b2b) worden bij KleurRijker?
  • Ik wil graag een of meer docentencodes ontvangen, waar kan ik die opvragen?
  • Kan ik een docentexemplaar van een boek krijgen?
  • Kan ik ook per e-mail bestellen?
  • Kan ik op rekening betalen of alleen met iDeal?
  • Kunnen nummers van bestelbonnen, kostenplaats of kostendrager op de factuur vermeld worden?
  • Onze taalschool zoekt een nieuwe methode. Kan ik een beoordelingsexemplaar bestellen?
  • Op mijn factuur staat: ELO. Wat is dat?
  • Wij kopen de materialen van KleurRijker in via Bol.com, een boekhandel of een andere derde partij. Zijn wij dan een zakelijke klant bij KleurRijker?
  • Zijn er trainingen of workshops voor NT2-docenten?

Beluister onze podcasts

link naar al onze podcasts op soundcloud

Zoek naar onze producten

Over KleurRijker

  • Home
  • Over ons
  • Vacatures
  • Nieuwsbrief

Leermiddelen

TaalCompleet – Praat je mee?
TaalCompleet – KNM
Van A tot Zorg
Werkend Nederlands
Van A tot Zin

Meer Informatie

  • Garantie en klachten
  • Levertijd en verzendkosten
  • Bedenktijd
  • Privacystatement
  • Algemene voorwaarden
  • Contact

Mijn KleurRijker

  • Winkelmand
  • Bestellingen
  • Adressen
  • Accountgegevens
© 2021 KleurRijker BV · Alle rechten voorbehouden.