Indien het gebrek binnen de garantietermijn van drie maanden valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging. Neem zo snel mogelijk na het constateren van de schade contact met ons op.
Je kunt de aankoop sowieso binnen 14 dagen terugsturen (wettelijke bedenktijd). Bij vragen hierover kun je ons bellen of mailen.
Ons telefoonnummer is 085-4444969 of mail naar bestellingen@kleurrijker.nl.
Verkoop
- Heb ik een gebruikersnaam en wachtwoord nodig om te bestellen?
- Hoe kom ik aan een krs-code voor B1, B2, ONA of ander boek? (TaalSterk.nl / ace)
- Hoelang duurt het voordat ik mijn bestelling krijg?
- Ik ben freelancer / zzp’er met mijn eigen taalbureau. Kan ik zakelijke klant (b2b) worden bij KleurRijker?
- Ik heb een beschadigd boek ontvangen. Kan ik een nieuwe krijgen?
- Ik heb mijn boek tweedehands gekocht en wil inloggen, kan dat?
- Ik wil een besteld product retourneren. Wat moet ik doen?
- Kan ik de Alfalfa Woordkaarten bestellen?
- Kan ik een docentexemplaar van een boek krijgen?
- Kan ik het Alfalfa Kijkboek bestellen?
- Kan ik ook per e-mail bestellen?
- Kan ik op rekening betalen of alleen met iDeal?
- Mag ik gratis nieuwe toegangscodes?
- Mijn licentie is verlopen. Kan deze verlengd worden?
- Op mijn factuur staat: ELO. Wat is dat?
- Waar kan ik TaalCompleet of andere producten, boeken en methodes kopen?
- Waar staan de geluiden van Luister en Leer? Waar staat het boekje (pdf) van het proefexamen B1?
- Waarom zijn er zo veel verschillende codes? Wat zijn de verschillen?
- Wat is iDeal?
- Wat zijn de verzendkosten?
- Wij kopen de materialen van KleurRijker in via Bol.com, een boekhandel of een andere derde partij. Zijn wij dan een zakelijke klant bij KleurRijker?
- Zijn er trainingen of workshops voor NT2-docenten?