Je vindt de oplossing waarschijnlijk op deze pagina:
Mocht je daar niet mee verder komen, houd dan je boekcode of docentcode bij de hand en neem contact op met onze klantenservice.
Klik voor contactgegevens op de contactknop.
[pods name="knop" slug="15416" template="Knop Template"]
TaalCompleet
- Het geluid in de ELO werkt niet. Wat moet ik doen?
- Het geluid van de proefexamens inburgering werkt niet, waar ligt dat aan?
- Hoe verander ik mijn wachtwoord of inlognaam op TaalCompleet.nl (elo)?
- Hoe zet ik de mailtjes van TaalCompleet / Memotrainer uit?
- Ik heb mijn boek tweedehands gekocht en wil inloggen, kan dat?
- Ik zie een fout in een oefening. Hoe kan ik dit doorgeven?
- Is er een app voor TaalCompleet.nl (elo)?
- Kunt u per ongeluk verkeerd geactiveerde codes weer beschikbaar maken?
- Mag ik gratis nieuwe toegangscodes?
- Mijn boekcode werkt niet, wat moet ik doen? (TaalCompleet.nl / elo)
- Mijn licentie is verlopen. Kan deze verlengd worden?
- Mijn papieren toetsen komen niet overeen met de digitale toetsen.
- Registreren op TaalCompleet.nl (anewspring).
- Waar staan de luisterteksten bij de papieren toetsen?
- Waar staan de proefexamens?
- Waar vind ik de Praatplaten?
- Waar vind ik de resultaten van mijn leerlingen op TaalCompleet.nl (elo)?
- Waar zijn de extra leesteksten?
- Waarom blijft het percentage bij kennisopname in de MemoTrainer laag terwijl alle opdrachten gemaakt zijn? (anewspring)
- Waarom kan ik de opdrachten maar één keer maken? En wat is de MemoTrainer? (TaalCompleet.nl / elo)
- Waarom rekent de computer goede antwoorden fout op TaalCompleet.nl (elo)?
- Waarom staat er geen cursus in mijn online leeromgeving? (TaalCompleet.nl / elo)
- Waarom zijn de computertoetsen van A1 verwijderd in 2019? (anewspring)
- Wat zijn steuntalen?