Docentenaccounts kunnen niet verlopen, er is vermoedelijk iets anders aan de hand. Kijk of een van de volgende drie situaties voor jou gelden.
    1. Een of meer onderdelen van de online omgeving zijn wellicht per ongeluk uitgeschakeld. Dat kun je eenvoudig zelf herstellen. Klik op [BEGELEIDEN], activeer het betreffende oogje (blauw = actief). Herhaal dit voor alle gewenste cursussen en ze verschijnen weer onder [HOME]. Oogjes die al blauw zijn, hoef je niet meer aan te klikken.
    2. Als je de knop [BEGELEIDEN] niet ziet dan log je misschien in op de verkeerde manier. Je hebt mogelijk een account gemaakt via de boekcode. Dat is niet de bedoeling, als docent heb je de boekcode niet nodig voor jezelf. Je eigen kant-en-klare docentenaccount bestaat uit drie korte codes van zes of zeven hoofdletters en cijfers. De eerste twee codes zijn de inlog en het wachtwoord. Daarmee kun je inloggen.
    3. Het kan ook zijn dat je wel als docent bent ingelogd, maar dat je per ongeluk een studentencode uit het boek hebt geactiveerd in je docentenaccount. Een nieuw account is in dat geval niet nodig. Neem per mail contact op met onze klantenservice. Geef de codes van je docentenaccount (behalve het wachtwoord) door en verzoek de studentenlicentie te verwijderen uit je docentenaccount.
Klik voor contactgegevens op de contactknop. [pods name="knop" slug="15416" template="Knop Template"]