Mijn docentenaccount is verlopen, mag ik een nieuwe?

Docentenaccounts kunnen niet verlopen, er is vermoedelijk iets anders aan de hand. Kijk of een van de volgende drie situaties voor jou gelden.

  1. Een of meer onderdelen van de online omgeving zijn wellicht per ongeluk uitgeschakeld. Dat kun je eenvoudig zelf herstellen. Klik op [BEGELEIDEN], activeer het betreffende oogje (streep erdoor = actief) en vervolgens verschijnen de docentmaterialen en andere onderdelen onder [HOME].
  2. Als je de knop [BEGELEIDEN] niet ziet dan log je misschien in op de verkeerde manier. Je hebt mogelijk een account gemaakt via de boekcode, dit hoeft niet. Je docentenaccount bestaat uit drie korte codes van zes of zeven hoofdletters en cijfers. De eerste twee codes zijn de inlog en het wachtwoord. Daarmee kun je inloggen op www.taalcompleet.nl.
  3. Het kan ook zijn dat je wel als docent bent ingelogd, maar dat je per ongeluk een studentencode uit het boek hebt geactiveerd in je docentenaccount. Een nieuw account is in dat geval niet nodig. Stuur de codes van je docentenaccount (behalve het wachtwoord) per mail naar helpdesk@kleurrijker.nl met het verzoek de studentenlicentie te verwijderen uit je docentenaccount.

Ga naar alle informatie over:

TaalCompleet.nl

Is dit niet het antwoord dat u zoekt? Zoek verder:

Dit zijn de zoekresultaten: