Sinds 1 januari 2019 staan alle codes in de kaft van de boeken zelf.
Heb je het boek zelf besteld voor 1 januari 2019? De krs-code is je dan toegestuurd per e-mail toen je het boek bestelde (je orderbevestiging).
Heeft je school het boek voor je besteld voor 1 januari 2019? De krs-code is per e-mail verstuurd aan degene die het boek besteld heeft. Doe navraag bij je school.
Ben je docent en wil je een docentenaccount? Je hebt dan een kri-code nodig. Je werkgever of opdrachtgever kan deze aanvragen bij KleurRijker.
TaalSterk
- Het geluid in de ELO werkt niet. Wat moet ik doen?
- Het geluid van de proefexamens inburgering werkt niet, waar ligt dat aan?
- Hoe activeer ik de krs-code van mijn boek (ace)?
- Hoe kom ik aan een krs-code voor B1, B2, ONA of ander boek? (TaalSterk.nl / ace)
- Hoe maak ik een nieuw account op TaalSterk.nl (ace)?
- Ik heb mijn boek tweedehands gekocht en wil inloggen, kan dat?
- Ik zie een fout in een oefening. Hoe kan ik dit doorgeven?
- Is er een app voor TaalSterk.nl (ace)?
- Kunt u per ongeluk verkeerd geactiveerde codes weer beschikbaar maken?
- Mag ik gratis nieuwe toegangscodes?
- Mijn licentie is verlopen. Kan deze verlengd worden?
- Mijn papieren toetsen komen niet overeen met de digitale toetsen.
- Registreren op TaalSterk.nl (ace).
- Waar staan de proefexamens?
- Waarom kan ik de vragen maar 6 keer maken op TaalSterk.nl (ace)?
- Waarom krijg ik de melding ‘krs-code al in gebruik’ als ik probeer te registeren? (ace)
- Waarom moet ik steeds opnieuw inloggen? (ace)
- Wat zijn steuntalen?
Verkoop
- Heb ik een gebruikersnaam en wachtwoord nodig om te bestellen?
- Hoe kom ik aan een krs-code voor B1, B2, ONA of ander boek? (TaalSterk.nl / ace)
- Hoelang duurt het voordat ik mijn bestelling krijg?
- Ik ben freelancer / zzp’er met mijn eigen taalbureau. Kan ik zakelijke klant (b2b) worden bij KleurRijker?
- Ik heb een beschadigd boek ontvangen. Kan ik een nieuwe krijgen?
- Ik heb mijn boek tweedehands gekocht en wil inloggen, kan dat?
- Ik wil een besteld product retourneren. Wat moet ik doen?
- Kan ik de Alfalfa Woordkaarten bestellen?
- Kan ik een docentexemplaar van een boek krijgen?
- Kan ik het Alfalfa Kijkboek bestellen?
- Kan ik ook per e-mail bestellen?
- Kan ik op rekening betalen of alleen met iDeal?
- Mag ik gratis nieuwe toegangscodes?
- Mijn licentie is verlopen. Kan deze verlengd worden?
- Op mijn factuur staat: ELO. Wat is dat?
- Waar kan ik TaalCompleet of andere producten, boeken en methodes kopen?
- Waar staan de geluiden van Luister en Leer? Waar staat het boekje (pdf) van het proefexamen B1?
- Waarom zijn er zo veel verschillende codes? Wat zijn de verschillen?
- Wat is iDeal?
- Wat zijn de verzendkosten?
- Wij kopen de materialen van KleurRijker in via Bol.com, een boekhandel of een andere derde partij. Zijn wij dan een zakelijke klant bij KleurRijker?
- Zijn er trainingen of workshops voor NT2-docenten?