U bent natuurlijk zeer welkom als klant. Echter, de meeste freelance-docenten of zzp'ers tellen bij ons als particuliere klanten. Kleinere taalbureaus kunnen in sommige gevallen wel zakelijke klant zijn, als ze bijvoorbeeld veel grote opdrachtgevers hebben met veel cursisten. Om in aanmerking te komen voor een b2b-relatie met KleurRijker moet sprake zijn van een bepaald volume en continuïteit van bestellingen die u bij ons plaatst. Als u denkt daaraan te voldoen dan kunt u contact zoeken met onze accountmanager.
Docenten
- Aan welke eisen moet mijn computer voldoen om online te kunnen werken?
- Als ik alleen de docentenmap van PJM bestel, krijg ik dan ook alle video’s?
- Bestaat er een app voor PJM?
- Docentcode TaalCompleet.nl gebruiken (anewspring).
- Geeft KleurRijker mijn persoonsgegevens door aan derden?
- Heb ik een gebruikersnaam en wachtwoord nodig om te bestellen?
- Hebben jullie een roundtrip OCI-koppeling (punch-out) voor ons inkoopsysteem Proquro of Proactive?
- Hebben jullie iets voor slechtzienden of andere leesbeperking zoals dyslexie?
- Heeft KleurRijker een functionaris voor gegevensbescherming?
- Het geluid in de ELO werkt niet. Wat moet ik doen?
- Het geluid van de proefexamens inburgering werkt niet, waar ligt dat aan?
- Hoe activeer ik de krs-code van mijn boek (ace)?
- Hoe kan ik mijn toestemming geven of intrekken voor het verwerken van mijn persoonsgegevens?
- Hoe kan met PJM gedifferentieerd worden?
- Hoe kom ik aan een krs-code voor B1, B2, ONA of ander boek? (TaalSterk.nl / ace)
- Hoe lang is de inlogcode voor PJM-cursisten geldig?
- Hoe maak ik een nieuw account op TaalSterk.nl (ace)?
- Hoe verander ik mijn wachtwoord of inlognaam op TaalCompleet.nl (elo)?
- Hoe zet ik de mailtjes van TaalCompleet / Memotrainer uit?
- Hoe zijn de drie niveaus samengesteld? Op basis waarvan is de indeling gemaakt?
- Hoelang bewaart KleurRijker mijn persoonsgegevens?
- Hoelang duurt het voordat ik mijn bestelling krijg?
- Hoeveel uur doe je gemiddeld over een paragraaf of een thema van PJM?
- Ik ben freelancer / zzp’er met mijn eigen taalbureau. Kan ik zakelijke klant (b2b) worden bij KleurRijker?
- Ik ben mijn wachtwoord kwijt of ik kan niet inloggen op Taalcompleet.nl (elo)
- Ik ben mijn wachtwoord of login kwijt (ace)
- Ik heb een beschadigd boek ontvangen. Kan ik een nieuwe krijgen?
- Ik heb een klacht in verband met mijn privacy
- Ik heb mijn boek tweedehands gekocht en wil inloggen, kan dat?
- Ik wil een besteld product retourneren. Wat moet ik doen?
- Ik zie een fout in een oefening. Hoe kan ik dit doorgeven?
- Inloggen op de elo van Praat Je Mee?
- Is de kaartenbox ook digitaal beschikbaar om te gebruiken op een digibord of beamer?
- Is er een app voor TaalCompleet.nl (elo)?
- Is er een app voor TaalSterk.nl (ace)?
- Is zelfstandig werken mogelijk met PJM?
- Kan ik de Alfalfa Woordkaarten bestellen?
- Kan ik een docentexemplaar van een boek krijgen?
- Kan ik het Alfalfa Kijkboek bestellen?
- Kan ik ook per e-mail bestellen?
- Kan ik op rekening betalen of alleen met iDeal?
- Kan PJM gecombineerd worden met Diglin?
- Komen er binnenkort nog nieuwe methodes?
- Komt er naast PJM ook een methode voor schrijven en lezen voor alfa-cursisten?
- Kunnen nummers van bestelbonnen, kostenplaats of kostendrager op de factuur vermeld worden?
- Kunt u per ongeluk verkeerd geactiveerde codes weer beschikbaar maken?
- Mag ik gratis nieuwe toegangscodes?
- Mijn boekcode werkt niet, wat moet ik doen? (TaalCompleet.nl / elo)
- Mijn licentie is verlopen. Kan deze verlengd worden?
- Mijn papieren toetsen komen niet overeen met de digitale toetsen.
- Onze taalschool zoekt een nieuwe methode. Kan ik een beoordelingsexemplaar bestellen?
- Op basis waarvan hebben jullie de prijs van PJM bepaald?
- Op mijn factuur staat: ELO. Wat is dat?
- Registreren op TaalCompleet.nl (anewspring).
- Registreren op TaalSterk.nl (ace).
- Uitleg ELO aNewSpring
- Voldoen jullie ELO’s aan de AVG-privacywetgeving?
- Voor welk niveau zijn de producten?
- Vraagt KleurRijker wel eens naar wachtwoorden van cursisten of docenten?
- Waar kan ik TaalCompleet of andere producten, boeken en methodes kopen?
- Waar staan de geluiden van Luister en Leer? Waar staat het boekje (pdf) van het proefexamen B1?
- Waar staan de geluiden van Totaal?
- Waar staan de luisterteksten bij de papieren toetsen?
- Waar staan de proefexamens?
- Waar vind ik de juiste e-learningomgeving?
- Waar vind ik de Praatplaten?
- Waar vind ik de resultaten van mijn leerlingen op TaalCompleet.nl (elo)?
- Waar zijn de extra leesteksten?
- Waarom blijft het percentage bij kennisopname in de MemoTrainer laag terwijl alle opdrachten gemaakt zijn? (anewspring)
- Waarom kan ik de opdrachten maar één keer maken? En wat is de MemoTrainer? (TaalCompleet.nl / elo)
- Waarom kan ik de vragen maar 6 keer maken op TaalSterk.nl (ace)?
- Waarom krijg ik de melding ‘krs-code al in gebruik’ als ik probeer te registeren? (ace)
- Waarom moet ik steeds opnieuw inloggen? (ace)
- Waarom rekent de computer goede antwoorden fout op TaalCompleet.nl (elo)?
- Waarom staat er geen cursus in mijn online leeromgeving? (TaalCompleet.nl / elo)
- Waarom zijn de computertoetsen van A1 verwijderd in 2019? (anewspring)
- Waarom zijn er zo veel verschillende codes? Wat zijn de verschillen?
- Wat is iDeal?
- Wat mag de klantenservice van KleurRijker wel en niet in verband met privacy?
- Wat zijn de verzendkosten?
- Wat zijn steuntalen?
- Welke persoonsgegevens verwerkt KleurRijker en waarom?
- Welke rechten heb ik in verband met mijn persoonsgegevens?
- Wie is verwerkingsverantwoordelijke en wie is verwerker?
- Wie kan mijn persoonsgegevens inzien?
- Wij kopen de materialen van KleurRijker in via Bol.com, een boekhandel of een andere derde partij. Zijn wij dan een zakelijke klant bij KleurRijker?
- Wordt de instructie (ga naar het werkboek) ook vanuit de ELO gegeven? (handig voor afwezige cursisten)
- Zijn de beeldkaarten van PJM digitaal verkrijgbaar?
- Zijn er trainingen of workshops voor NT2-docenten?
- Zit er in PJM ook een onderdeel werknemersvaardigheden?
- Als ik een groep wil aanmaken, dan loopt alles vast op TaalSterk.nl (ace)
- Er zitten fouten in de docentenmap TaalCompleet
- Hoe log ik in op toets.nl? (TOA / Bureau ICE)
- Hoe maak ik een groep om de voortgang van mijn cursisten te volgen? (TaalCompleet.nl / elo)
- Hoe maak ik een nieuwe groep aan op TaalSterk.nl (ace)?
- Hoe open ik de instaptoets?
- Hoe print ik de toetsen, woordenlijsten, etc. van TaalCompleet.nl (elo)?
- Hoe verwijder ik cursisten uit een groep? (TaalSterk.nl / ace)
- Hoe werken de kaartspelletjes Kwartet en meer! en Wie ben jij?
- Hoelang houd ik als docent toegang tot de online leeromgeving?
- Hoeveel groepen kan ik aanmaken met één docentenaccount op TaalCompleet.nl (elo)?
- Ik wil graag een of meer docentencodes ontvangen, waar kan ik die opvragen?
- Kan ik de vragen in mijn docentaccount weer onbeantwoord maken op TaalCompleet.nl (elo)?
- Kan ik een gebruikersnaam laten wijzigen zodat een andere cursist het account kan gebruiken?
- Kunt u de docentcode uit het account van een cursist verwijderen? (TaalCompleet.nl / elo)
- Mijn docentenaccount is verlopen, mag ik een nieuwe? (TaalCompleet.nl / elo)
- Waar staan de antwoorden en normering van TaalSterk B1? (ace)
- Waar staan de extra materialen bij Instap I en II (antwoorden en oefeningen)?
- Waar staat het docentenmateriaal (handleiding, antwoorden, etc.)? (TaalCompleet.nl / elo)
- Waar vind ik het aantal gewerkte uren van een cursist op TaalCompleet.nl (elo)?
- Waar vind ik het aantal gewerkte uren van mijn cursisten? (ace)
- Waarom geeft jullie klantenservice geen namen van cursisten aan mij door?
- Waarom geldt er een slagingsnorm van 67% voor de toetsen van TaalCompleet? (anewspring)
- Wat betekent het rode potloodje in de ELO Taalsterk.nl (ace)?
- Wat zijn de groeigrafieken en waar vind ik ze? (anewspring)
Verkoop
- Heb ik een gebruikersnaam en wachtwoord nodig om te bestellen?
- Hoe kom ik aan een krs-code voor B1, B2, ONA of ander boek? (TaalSterk.nl / ace)
- Hoelang duurt het voordat ik mijn bestelling krijg?
- Ik ben freelancer / zzp’er met mijn eigen taalbureau. Kan ik zakelijke klant (b2b) worden bij KleurRijker?
- Ik heb een beschadigd boek ontvangen. Kan ik een nieuwe krijgen?
- Ik heb mijn boek tweedehands gekocht en wil inloggen, kan dat?
- Ik wil een besteld product retourneren. Wat moet ik doen?
- Kan ik de Alfalfa Woordkaarten bestellen?
- Kan ik een docentexemplaar van een boek krijgen?
- Kan ik het Alfalfa Kijkboek bestellen?
- Kan ik ook per e-mail bestellen?
- Kan ik op rekening betalen of alleen met iDeal?
- Mag ik gratis nieuwe toegangscodes?
- Mijn licentie is verlopen. Kan deze verlengd worden?
- Op mijn factuur staat: ELO. Wat is dat?
- Waar kan ik TaalCompleet of andere producten, boeken en methodes kopen?
- Waar staan de geluiden van Luister en Leer? Waar staat het boekje (pdf) van het proefexamen B1?
- Waarom zijn er zo veel verschillende codes? Wat zijn de verschillen?
- Wat is iDeal?
- Wat zijn de verzendkosten?
- Wij kopen de materialen van KleurRijker in via Bol.com, een boekhandel of een andere derde partij. Zijn wij dan een zakelijke klant bij KleurRijker?
- Zijn er trainingen of workshops voor NT2-docenten?
Zakelijke klanten
- Hebben jullie een roundtrip OCI-koppeling (punch-out) voor ons inkoopsysteem Proquro of Proactive?
- Ik ben freelancer / zzp’er met mijn eigen taalbureau. Kan ik zakelijke klant (b2b) worden bij KleurRijker?
- Ik wil graag een of meer docentencodes ontvangen, waar kan ik die opvragen?
- Kan ik een docentexemplaar van een boek krijgen?
- Kan ik ook per e-mail bestellen?
- Kan ik op rekening betalen of alleen met iDeal?
- Kunnen nummers van bestelbonnen, kostenplaats of kostendrager op de factuur vermeld worden?
- Onze taalschool zoekt een nieuwe methode. Kan ik een beoordelingsexemplaar bestellen?
- Op mijn factuur staat: ELO. Wat is dat?
- Wij kopen de materialen van KleurRijker in via Bol.com, een boekhandel of een andere derde partij. Zijn wij dan een zakelijke klant bij KleurRijker?
- Zijn er trainingen of workshops voor NT2-docenten?