Voor TaalCompleet zijn de licenties twaalf maanden geldig vanaf het moment van activeren van de code.
Daarna krijg je eenmalig een gratis verlenging met zes maanden voor licenties die recent verlopen zijn.
Voor TaalSterk zijn de licenties achttien maanden geldig vanaf het moment van activeren van de code. Als je account is verlopen kun je alleen nog nieuw boek kopen, er is geen andere optie.
Als er voor jouw cursisten een bijzondere situatie geldt (bijvoorbeeld een WEB-traject, of er is sprake van overmacht, of iets anders) neem dan contact met ons op.
Klik voor contactgegevens op de contactknop.
[pods name="knop" slug="15416" template="Knop Template"]
Algemene vragen
Inloggen en registreren
- Aan welke eisen moet mijn computer voldoen om online te kunnen werken?
- Docentcode TaalCompleet.nl gebruiken (anewspring).
- Ik ben mijn wachtwoord kwijt of ik kan niet inloggen op Taalcompleet.nl (elo)
- Ik ben mijn wachtwoord of login kwijt (ace)
- Kunt u per ongeluk verkeerd geactiveerde codes weer beschikbaar maken?
- Mijn licentie is verlopen. Kan deze verlengd worden?
- Registreren op TaalCompleet.nl (anewspring).
- Registreren op TaalSterk.nl (ace).
- Uitleg ELO aNewSpring
- Waar vind ik de juiste e-learningomgeving?
- Waarom zijn er zo veel verschillende codes? Wat zijn de verschillen?
TaalCompleet
- Het geluid in de ELO werkt niet. Wat moet ik doen?
- Het geluid van de proefexamens inburgering werkt niet, waar ligt dat aan?
- Hoe verander ik mijn wachtwoord of inlognaam op TaalCompleet.nl (elo)?
- Hoe zet ik de mailtjes van TaalCompleet / Memotrainer uit?
- Ik heb mijn boek tweedehands gekocht en wil inloggen, kan dat?
- Ik zie een fout in een oefening. Hoe kan ik dit doorgeven?
- Is er een app voor TaalCompleet.nl (elo)?
- Kunt u per ongeluk verkeerd geactiveerde codes weer beschikbaar maken?
- Mag ik gratis nieuwe toegangscodes?
- Mijn boekcode werkt niet, wat moet ik doen? (TaalCompleet.nl / elo)
- Mijn licentie is verlopen. Kan deze verlengd worden?
- Mijn papieren toetsen komen niet overeen met de digitale toetsen.
- Registreren op TaalCompleet.nl (anewspring).
- Waar staan de luisterteksten bij de papieren toetsen?
- Waar staan de proefexamens?
- Waar vind ik de Praatplaten?
- Waar vind ik de resultaten van mijn leerlingen op TaalCompleet.nl (elo)?
- Waar zijn de extra leesteksten?
- Waarom blijft het percentage bij kennisopname in de MemoTrainer laag terwijl alle opdrachten gemaakt zijn? (anewspring)
- Waarom kan ik de opdrachten maar één keer maken? En wat is de MemoTrainer? (TaalCompleet.nl / elo)
- Waarom rekent de computer goede antwoorden fout op TaalCompleet.nl (elo)?
- Waarom staat er geen cursus in mijn online leeromgeving? (TaalCompleet.nl / elo)
- Waarom zijn de computertoetsen van A1 verwijderd in 2019? (anewspring)
- Wat zijn steuntalen?
TaalSterk
- Het geluid in de ELO werkt niet. Wat moet ik doen?
- Het geluid van de proefexamens inburgering werkt niet, waar ligt dat aan?
- Hoe activeer ik de krs-code van mijn boek (ace)?
- Hoe kom ik aan een krs-code voor B1, B2, ONA of ander boek? (TaalSterk.nl / ace)
- Hoe maak ik een nieuw account op TaalSterk.nl (ace)?
- Ik heb mijn boek tweedehands gekocht en wil inloggen, kan dat?
- Ik zie een fout in een oefening. Hoe kan ik dit doorgeven?
- Is er een app voor TaalSterk.nl (ace)?
- Kunt u per ongeluk verkeerd geactiveerde codes weer beschikbaar maken?
- Mag ik gratis nieuwe toegangscodes?
- Mijn licentie is verlopen. Kan deze verlengd worden?
- Mijn papieren toetsen komen niet overeen met de digitale toetsen.
- Registreren op TaalSterk.nl (ace).
- Waar staan de proefexamens?
- Waarom kan ik de vragen maar 6 keer maken op TaalSterk.nl (ace)?
- Waarom krijg ik de melding ‘krs-code al in gebruik’ als ik probeer te registeren? (ace)
- Waarom moet ik steeds opnieuw inloggen? (ace)
- Wat zijn steuntalen?
Verkoop
- Heb ik een gebruikersnaam en wachtwoord nodig om te bestellen?
- Hoe kom ik aan een krs-code voor B1, B2, ONA of ander boek? (TaalSterk.nl / ace)
- Hoelang duurt het voordat ik mijn bestelling krijg?
- Ik ben freelancer / zzp’er met mijn eigen taalbureau. Kan ik zakelijke klant (b2b) worden bij KleurRijker?
- Ik heb een beschadigd boek ontvangen. Kan ik een nieuwe krijgen?
- Ik heb mijn boek tweedehands gekocht en wil inloggen, kan dat?
- Ik wil een besteld product retourneren. Wat moet ik doen?
- Kan ik de Alfalfa Woordkaarten bestellen?
- Kan ik een docentexemplaar van een boek krijgen?
- Kan ik het Alfalfa Kijkboek bestellen?
- Kan ik ook per e-mail bestellen?
- Kan ik op rekening betalen of alleen met iDeal?
- Mag ik gratis nieuwe toegangscodes?
- Mijn licentie is verlopen. Kan deze verlengd worden?
- Op mijn factuur staat: ELO. Wat is dat?
- Waar kan ik TaalCompleet of andere producten, boeken en methodes kopen?
- Waar staan de geluiden van Luister en Leer? Waar staat het boekje (pdf) van het proefexamen B1?
- Waarom zijn er zo veel verschillende codes? Wat zijn de verschillen?
- Wat is iDeal?
- Wat zijn de verzendkosten?
- Wij kopen de materialen van KleurRijker in via Bol.com, een boekhandel of een andere derde partij. Zijn wij dan een zakelijke klant bij KleurRijker?
- Zijn er trainingen of workshops voor NT2-docenten?