Dat is meestal niet mogelijk als de code daadwerkelijk incorrect gebruikt is. In veel gevallen blijkt het echter mee te vallen en is er alleen sprake van een kleine vergissing die wij snel voor je kunnen rechtzetten.
Je kunt contact opnemen met onze klantenservice zodat wij kunnen kijken wat precies jouw situatie is. Geef de betreffende registratiecode(s) bij voorkeur door per e-mail. Geef ook de naam van de taalschool door, de volledige naam van de betreffende cursist en indien van toepassing je docentencode. (Deze gegevens hebben we nodig om te controleren of je bevoegd bent tot het opvragen van persoonsgegevens van cursisten in onze e-learning, meer hierover kun je lezen in ons privacystatement).
Als taalschool (of docent van een taalschool) dien je de door KleurRijker verstrekte boekcodes en alle andere soorten codes goed te beheren, documenteren, registreren, administreren en te verspreiden onder de cursisten en docenten. De taalschool is zelf verantwoordelijk voor het goed beveiligen van nieuwe registratiecodes tegen ondeskundig gebruik en/of diefstal, hacken, etc.
KleurRijker biedt geen garantie en verstrekt geen nieuwe registratiecode als een eerder verstrekte code is zoekgeraakt of verkeerd is geactiveerd door ondeskundig of onrechtmatig gebruik door de gebruiker.
Als de registratiecode daadwerkelijk op naam van een verkeerde persoon staat, dan kunnen wij daar vanwege de privacywetgeving niets meer aan veranderen.
Klik voor contactgegevens op de contactknop.
[pods name="knop" slug="15416" template="Knop Template"]
Algemene vragen
AVG & Privacy
- Geeft KleurRijker mijn persoonsgegevens door aan derden?
- Heeft KleurRijker een functionaris voor gegevensbescherming?
- Hoe kan ik mijn toestemming geven of intrekken voor het verwerken van mijn persoonsgegevens?
- Hoelang bewaart KleurRijker mijn persoonsgegevens?
- Ik heb een klacht in verband met mijn privacy
- Kunt u per ongeluk verkeerd geactiveerde codes weer beschikbaar maken?
- Voldoen jullie ELO’s aan de AVG-privacywetgeving?
- Vraagt KleurRijker wel eens naar wachtwoorden van cursisten of docenten?
- Waarom geeft jullie klantenservice geen namen van cursisten aan mij door?
- Wat mag de klantenservice van KleurRijker wel en niet in verband met privacy?
- Welke persoonsgegevens verwerkt KleurRijker en waarom?
- Welke rechten heb ik in verband met mijn persoonsgegevens?
- Wie is verwerkingsverantwoordelijke en wie is verwerker?
- Wie kan mijn persoonsgegevens inzien?
Inloggen en registreren
- Aan welke eisen moet mijn computer voldoen om online te kunnen werken?
- Docentcode TaalCompleet.nl gebruiken (anewspring).
- Ik ben mijn wachtwoord kwijt of ik kan niet inloggen op Taalcompleet.nl (elo)
- Ik ben mijn wachtwoord of login kwijt (ace)
- Kunt u per ongeluk verkeerd geactiveerde codes weer beschikbaar maken?
- Mijn licentie is verlopen. Kan deze verlengd worden?
- Registreren op TaalCompleet.nl (anewspring).
- Registreren op TaalSterk.nl (ace).
- Uitleg ELO aNewSpring
- Waar vind ik de juiste e-learningomgeving?
- Waarom zijn er zo veel verschillende codes? Wat zijn de verschillen?
TaalCompleet
- Het geluid in de ELO werkt niet. Wat moet ik doen?
- Het geluid van de proefexamens inburgering werkt niet, waar ligt dat aan?
- Hoe verander ik mijn wachtwoord of inlognaam op TaalCompleet.nl (elo)?
- Hoe zet ik de mailtjes van TaalCompleet / Memotrainer uit?
- Ik heb mijn boek tweedehands gekocht en wil inloggen, kan dat?
- Ik zie een fout in een oefening. Hoe kan ik dit doorgeven?
- Is er een app voor TaalCompleet.nl (elo)?
- Kunt u per ongeluk verkeerd geactiveerde codes weer beschikbaar maken?
- Mag ik gratis nieuwe toegangscodes?
- Mijn boekcode werkt niet, wat moet ik doen? (TaalCompleet.nl / elo)
- Mijn licentie is verlopen. Kan deze verlengd worden?
- Mijn papieren toetsen komen niet overeen met de digitale toetsen.
- Registreren op TaalCompleet.nl (anewspring).
- Waar staan de luisterteksten bij de papieren toetsen?
- Waar staan de proefexamens?
- Waar vind ik de Praatplaten?
- Waar vind ik de resultaten van mijn leerlingen op TaalCompleet.nl (elo)?
- Waar zijn de extra leesteksten?
- Waarom blijft het percentage bij kennisopname in de MemoTrainer laag terwijl alle opdrachten gemaakt zijn? (anewspring)
- Waarom kan ik de opdrachten maar één keer maken? En wat is de MemoTrainer? (TaalCompleet.nl / elo)
- Waarom rekent de computer goede antwoorden fout op TaalCompleet.nl (elo)?
- Waarom staat er geen cursus in mijn online leeromgeving? (TaalCompleet.nl / elo)
- Waarom zijn de computertoetsen van A1 verwijderd in 2019? (anewspring)
- Wat zijn steuntalen?
TaalSterk
- Het geluid in de ELO werkt niet. Wat moet ik doen?
- Het geluid van de proefexamens inburgering werkt niet, waar ligt dat aan?
- Hoe activeer ik de krs-code van mijn boek (ace)?
- Hoe kom ik aan een krs-code voor B1, B2, ONA of ander boek? (TaalSterk.nl / ace)
- Hoe maak ik een nieuw account op TaalSterk.nl (ace)?
- Ik heb mijn boek tweedehands gekocht en wil inloggen, kan dat?
- Ik zie een fout in een oefening. Hoe kan ik dit doorgeven?
- Is er een app voor TaalSterk.nl (ace)?
- Kunt u per ongeluk verkeerd geactiveerde codes weer beschikbaar maken?
- Mag ik gratis nieuwe toegangscodes?
- Mijn licentie is verlopen. Kan deze verlengd worden?
- Mijn papieren toetsen komen niet overeen met de digitale toetsen.
- Registreren op TaalSterk.nl (ace).
- Waar staan de proefexamens?
- Waarom kan ik de vragen maar 6 keer maken op TaalSterk.nl (ace)?
- Waarom krijg ik de melding ‘krs-code al in gebruik’ als ik probeer te registeren? (ace)
- Waarom moet ik steeds opnieuw inloggen? (ace)
- Wat zijn steuntalen?