Nee, wij vragen nooit naar wachtwoorden. In geen geval moet je jouw wachtwoord of dat van een cursist doorgeven aan wie dan ook!
De klantenservice van KleurRijker heeft nooit het wachtwoord nodig om je te helpen. Wij kunnen via onze beheerdersaccounts ook zonder het wachtwoord de nodige aanpassingen verrichten om je probleem op te lossen.
Wij geven soms wel op jouw verzoek een eenmalig wachtwoord (resetcode) aan je door per telefoon of e-mail, waarmee je zelfstandig een nieuw wachtwoord kunt aanmaken als je je oude wachtwoord kwijt bent. Dat doen we alleen na controle van je identiteit en indien van toepassing na toestemming van de verwerkingsverantwoordelijke. (Tip: zorg dat in je ELO-profiel zichtbaar is bij welke taalschool je cursist bent, dat kan helpen bij de verificatie van je identiteit.)
AVG & Privacy
- Geeft KleurRijker mijn persoonsgegevens door aan derden?
- Heeft KleurRijker een functionaris voor gegevensbescherming?
- Hoe kan ik mijn toestemming geven of intrekken voor het verwerken van mijn persoonsgegevens?
- Hoelang bewaart KleurRijker mijn persoonsgegevens?
- Ik heb een klacht in verband met mijn privacy
- Kunt u per ongeluk verkeerd geactiveerde codes weer beschikbaar maken?
- Voldoen jullie ELO’s aan de AVG-privacywetgeving?
- Vraagt KleurRijker wel eens naar wachtwoorden van cursisten of docenten?
- Waarom geeft jullie klantenservice geen namen van cursisten aan mij door?
- Wat mag de klantenservice van KleurRijker wel en niet in verband met privacy?
- Welke persoonsgegevens verwerkt KleurRijker en waarom?
- Welke rechten heb ik in verband met mijn persoonsgegevens?
- Wie is verwerkingsverantwoordelijke en wie is verwerker?
- Wie kan mijn persoonsgegevens inzien?