Kijk in het docentenmateriaal onder 'Papieren toetsen'. De luisterteksten staan onder punt 7.
Op veler verzoek van NT2-docenten in verband met het differentiëren in de klas hebben we de geluidsbestanden ook toegevoegd aan de individuele cursistenaccounts (onder ‘extra materiaal’). De reden daarvoor: niet iedere docent/gebruiker neemt de papieren toetsen klassikaal af. Als deze toets individueel wordt afgenomen, moet er dus ook individueel toegang zijn tot de audio die bij de toets hoort.
Docenten
- Aan welke eisen moet mijn computer voldoen om online te kunnen werken?
- Als ik alleen de docentenmap van PJM bestel, krijg ik dan ook alle video’s?
- Bestaat er een app voor PJM?
- Docentcode TaalCompleet.nl gebruiken (anewspring).
- Geeft KleurRijker mijn persoonsgegevens door aan derden?
- Heb ik een gebruikersnaam en wachtwoord nodig om te bestellen?
- Hebben jullie een roundtrip OCI-koppeling (punch-out) voor ons inkoopsysteem Proquro of Proactive?
- Hebben jullie iets voor slechtzienden of andere leesbeperking zoals dyslexie?
- Heeft KleurRijker een functionaris voor gegevensbescherming?
- Het geluid in de ELO werkt niet. Wat moet ik doen?
- Het geluid van de proefexamens inburgering werkt niet, waar ligt dat aan?
- Hoe activeer ik de krs-code van mijn boek (ace)?
- Hoe kan ik mijn toestemming geven of intrekken voor het verwerken van mijn persoonsgegevens?
- Hoe kan met PJM gedifferentieerd worden?
- Hoe kom ik aan een krs-code voor B1, B2, ONA of ander boek? (TaalSterk.nl / ace)
- Hoe lang is de inlogcode voor PJM-cursisten geldig?
- Hoe maak ik een nieuw account op TaalSterk.nl (ace)?
- Hoe verander ik mijn wachtwoord of inlognaam op TaalCompleet.nl (elo)?
- Hoe zet ik de mailtjes van TaalCompleet / Memotrainer uit?
- Hoe zijn de drie niveaus samengesteld? Op basis waarvan is de indeling gemaakt?
- Hoelang bewaart KleurRijker mijn persoonsgegevens?
- Hoelang duurt het voordat ik mijn bestelling krijg?
- Hoeveel uur doe je gemiddeld over een paragraaf of een thema van PJM?
- Ik ben freelancer / zzp’er met mijn eigen taalbureau. Kan ik zakelijke klant (b2b) worden bij KleurRijker?
- Ik ben mijn wachtwoord kwijt of ik kan niet inloggen op Taalcompleet.nl (elo)
- Ik ben mijn wachtwoord of login kwijt (ace)
- Ik heb een beschadigd boek ontvangen. Kan ik een nieuwe krijgen?
- Ik heb een klacht in verband met mijn privacy
- Ik heb mijn boek tweedehands gekocht en wil inloggen, kan dat?
- Ik wil een besteld product retourneren. Wat moet ik doen?
- Ik zie een fout in een oefening. Hoe kan ik dit doorgeven?
- Inloggen op de elo van Praat Je Mee?
- Is de kaartenbox ook digitaal beschikbaar om te gebruiken op een digibord of beamer?
- Is er een app voor TaalCompleet.nl (elo)?
- Is er een app voor TaalSterk.nl (ace)?
- Is zelfstandig werken mogelijk met PJM?
- Kan ik de Alfalfa Woordkaarten bestellen?
- Kan ik een docentexemplaar van een boek krijgen?
- Kan ik het Alfalfa Kijkboek bestellen?
- Kan ik ook per e-mail bestellen?
- Kan ik op rekening betalen of alleen met iDeal?
- Kan PJM gecombineerd worden met Diglin?
- Komen er binnenkort nog nieuwe methodes?
- Komt er naast PJM ook een methode voor schrijven en lezen voor alfa-cursisten?
- Kunnen nummers van bestelbonnen, kostenplaats of kostendrager op de factuur vermeld worden?
- Kunt u per ongeluk verkeerd geactiveerde codes weer beschikbaar maken?
- Mag ik gratis nieuwe toegangscodes?
- Mijn boekcode werkt niet, wat moet ik doen? (TaalCompleet.nl / elo)
- Mijn licentie is verlopen. Kan deze verlengd worden?
- Mijn papieren toetsen komen niet overeen met de digitale toetsen.
- Onze taalschool zoekt een nieuwe methode. Kan ik een beoordelingsexemplaar bestellen?
- Op basis waarvan hebben jullie de prijs van PJM bepaald?
- Op mijn factuur staat: ELO. Wat is dat?
- Registreren op TaalCompleet.nl (anewspring).
- Registreren op TaalSterk.nl (ace).
- Uitleg ELO aNewSpring
- Voldoen jullie ELO’s aan de AVG-privacywetgeving?
- Voor welk niveau zijn de producten?
- Vraagt KleurRijker wel eens naar wachtwoorden van cursisten of docenten?
- Waar kan ik TaalCompleet of andere producten, boeken en methodes kopen?
- Waar staan de geluiden van Luister en Leer? Waar staat het boekje (pdf) van het proefexamen B1?
- Waar staan de geluiden van Totaal?
- Waar staan de luisterteksten bij de papieren toetsen?
- Waar staan de proefexamens?
- Waar vind ik de juiste e-learningomgeving?
- Waar vind ik de Praatplaten?
- Waar vind ik de resultaten van mijn leerlingen op TaalCompleet.nl (elo)?
- Waar zijn de extra leesteksten?
- Waarom blijft het percentage bij kennisopname in de MemoTrainer laag terwijl alle opdrachten gemaakt zijn? (anewspring)
- Waarom kan ik de opdrachten maar één keer maken? En wat is de MemoTrainer? (TaalCompleet.nl / elo)
- Waarom kan ik de vragen maar 6 keer maken op TaalSterk.nl (ace)?
- Waarom krijg ik de melding ‘krs-code al in gebruik’ als ik probeer te registeren? (ace)
- Waarom moet ik steeds opnieuw inloggen? (ace)
- Waarom rekent de computer goede antwoorden fout op TaalCompleet.nl (elo)?
- Waarom staat er geen cursus in mijn online leeromgeving? (TaalCompleet.nl / elo)
- Waarom zijn de computertoetsen van A1 verwijderd in 2019? (anewspring)
- Waarom zijn er zo veel verschillende codes? Wat zijn de verschillen?
- Wat is iDeal?
- Wat mag de klantenservice van KleurRijker wel en niet in verband met privacy?
- Wat zijn de verzendkosten?
- Wat zijn steuntalen?
- Welke persoonsgegevens verwerkt KleurRijker en waarom?
- Welke rechten heb ik in verband met mijn persoonsgegevens?
- Wie is verwerkingsverantwoordelijke en wie is verwerker?
- Wie kan mijn persoonsgegevens inzien?
- Wij kopen de materialen van KleurRijker in via Bol.com, een boekhandel of een andere derde partij. Zijn wij dan een zakelijke klant bij KleurRijker?
- Wordt de instructie (ga naar het werkboek) ook vanuit de ELO gegeven? (handig voor afwezige cursisten)
- Zijn de beeldkaarten van PJM digitaal verkrijgbaar?
- Zijn er trainingen of workshops voor NT2-docenten?
- Zit er in PJM ook een onderdeel werknemersvaardigheden?
- Als ik een groep wil aanmaken, dan loopt alles vast op TaalSterk.nl (ace)
- Er zitten fouten in de docentenmap TaalCompleet
- Hoe log ik in op toets.nl? (TOA / Bureau ICE)
- Hoe maak ik een groep om de voortgang van mijn cursisten te volgen? (TaalCompleet.nl / elo)
- Hoe maak ik een nieuwe groep aan op TaalSterk.nl (ace)?
- Hoe open ik de instaptoets?
- Hoe print ik de toetsen, woordenlijsten, etc. van TaalCompleet.nl (elo)?
- Hoe verwijder ik cursisten uit een groep? (TaalSterk.nl / ace)
- Hoe werken de kaartspelletjes Kwartet en meer! en Wie ben jij?
- Hoelang houd ik als docent toegang tot de online leeromgeving?
- Hoeveel groepen kan ik aanmaken met één docentenaccount op TaalCompleet.nl (elo)?
- Ik wil graag een of meer docentencodes ontvangen, waar kan ik die opvragen?
- Kan ik de vragen in mijn docentaccount weer onbeantwoord maken op TaalCompleet.nl (elo)?
- Kan ik een gebruikersnaam laten wijzigen zodat een andere cursist het account kan gebruiken?
- Kunt u de docentcode uit het account van een cursist verwijderen? (TaalCompleet.nl / elo)
- Mijn docentenaccount is verlopen, mag ik een nieuwe? (TaalCompleet.nl / elo)
- Waar staan de antwoorden en normering van TaalSterk B1? (ace)
- Waar staan de extra materialen bij Instap I en II (antwoorden en oefeningen)?
- Waar staat het docentenmateriaal (handleiding, antwoorden, etc.)? (TaalCompleet.nl / elo)
- Waar vind ik het aantal gewerkte uren van een cursist op TaalCompleet.nl (elo)?
- Waar vind ik het aantal gewerkte uren van mijn cursisten? (ace)
- Waarom geeft jullie klantenservice geen namen van cursisten aan mij door?
- Waarom geldt er een slagingsnorm van 67% voor de toetsen van TaalCompleet? (anewspring)
- Wat betekent het rode potloodje in de ELO Taalsterk.nl (ace)?
- Wat zijn de groeigrafieken en waar vind ik ze? (anewspring)
TaalCompleet
- Het geluid in de ELO werkt niet. Wat moet ik doen?
- Het geluid van de proefexamens inburgering werkt niet, waar ligt dat aan?
- Hoe verander ik mijn wachtwoord of inlognaam op TaalCompleet.nl (elo)?
- Hoe zet ik de mailtjes van TaalCompleet / Memotrainer uit?
- Ik heb mijn boek tweedehands gekocht en wil inloggen, kan dat?
- Ik zie een fout in een oefening. Hoe kan ik dit doorgeven?
- Is er een app voor TaalCompleet.nl (elo)?
- Kunt u per ongeluk verkeerd geactiveerde codes weer beschikbaar maken?
- Mag ik gratis nieuwe toegangscodes?
- Mijn boekcode werkt niet, wat moet ik doen? (TaalCompleet.nl / elo)
- Mijn licentie is verlopen. Kan deze verlengd worden?
- Mijn papieren toetsen komen niet overeen met de digitale toetsen.
- Registreren op TaalCompleet.nl (anewspring).
- Waar staan de luisterteksten bij de papieren toetsen?
- Waar staan de proefexamens?
- Waar vind ik de Praatplaten?
- Waar vind ik de resultaten van mijn leerlingen op TaalCompleet.nl (elo)?
- Waar zijn de extra leesteksten?
- Waarom blijft het percentage bij kennisopname in de MemoTrainer laag terwijl alle opdrachten gemaakt zijn? (anewspring)
- Waarom kan ik de opdrachten maar één keer maken? En wat is de MemoTrainer? (TaalCompleet.nl / elo)
- Waarom rekent de computer goede antwoorden fout op TaalCompleet.nl (elo)?
- Waarom staat er geen cursus in mijn online leeromgeving? (TaalCompleet.nl / elo)
- Waarom zijn de computertoetsen van A1 verwijderd in 2019? (anewspring)
- Wat zijn steuntalen?