De registratie is meestal wel gewoon geslaagd en de oefeningen die bij de module horen kunnen gemaakt worden. Het is alleen nodig om even uit- en weer in te loggen.
Mocht dit geen resultaat geven, verifieer dan of de krs-code exact overeenkomt met de code zoals die aan jou is doorgegeven in de orderbevestiging per mail of zoals deze aan de binnenzijde van de kaft staat vermeld.
In sommige gevallen blijken studenten hun krs-codes door elkaar te hebben gehaald, en is een bepaalde krs-code eerder al door een andere student in gebruik genomen. Deze persoon zou dan de juiste krs-code van jouw cursist kunnen hebben.
TaalSterk
- Het geluid in de ELO werkt niet. Wat moet ik doen?
- Het geluid van de proefexamens inburgering werkt niet, waar ligt dat aan?
- Hoe activeer ik de krs-code van mijn boek (ace)?
- Hoe kom ik aan een krs-code voor B1, B2, ONA of ander boek? (TaalSterk.nl / ace)
- Hoe maak ik een nieuw account op TaalSterk.nl (ace)?
- Ik heb mijn boek tweedehands gekocht en wil inloggen, kan dat?
- Ik zie een fout in een oefening. Hoe kan ik dit doorgeven?
- Is er een app voor TaalSterk.nl (ace)?
- Kunt u per ongeluk verkeerd geactiveerde codes weer beschikbaar maken?
- Mag ik gratis nieuwe toegangscodes?
- Mijn licentie is verlopen. Kan deze verlengd worden?
- Mijn papieren toetsen komen niet overeen met de digitale toetsen.
- Registreren op TaalSterk.nl (ace).
- Waar staan de proefexamens?
- Waarom kan ik de vragen maar 6 keer maken op TaalSterk.nl (ace)?
- Waarom krijg ik de melding ‘krs-code al in gebruik’ als ik probeer te registeren? (ace)
- Waarom moet ik steeds opnieuw inloggen? (ace)
- Wat zijn steuntalen?