Dat probleem is bij ons bekend. Mogelijk wordt dit veroorzaakt door het per ongeluk invullen van extra spaties in het antwoordveld, maar er zijn ook problemen met speciale leestekens als 'é, ï' of 'ê'. We werken continu aan het verbeteren van de online leeromgeving, maar kunnen hier helaas geen snelle oplossing voor bieden. We hebben dit als bug aangereikt bij de leverancier van de software voor de ELO.
TaalCompleet
- Het geluid in de ELO werkt niet. Wat moet ik doen?
- Hoe verander ik mijn wachtwoord of inlognaam op TaalCompleet.nl (elo)?
- Hoe zet ik de mailtjes van TaalCompleet / Memotrainer uit?
- Ik heb mijn boek tweedehands gekocht en wil inloggen, kan dat?
- Ik zie een fout in een oefening. Hoe kan ik dit doorgeven?
- Is er een app voor TaalCompleet.nl (elo)?
- Kunt u per ongeluk verkeerd geactiveerde codes weer beschikbaar maken?
- Mag ik gratis nieuwe toegangscodes?
- Mijn boekcode werkt niet, wat moet ik doen? (TaalCompleet.nl / elo)
- Mijn licentie is verlopen. Kan deze verlengd worden?
- Mijn papieren toetsen komen niet overeen met de digitale toetsen.
- Registreren op TaalCompleet.nl (anewspring).
- Waar staan de luisterteksten bij de papieren toetsen?
- Waar staan de proefexamens?
- Waar vind ik de Praatplaten?
- Waar vind ik de resultaten van mijn leerlingen op TaalCompleet.nl (elo)?
- Waar zijn de extra leesteksten?
- Waarom blijft het percentage bij kennisopname in de MemoTrainer laag terwijl alle opdrachten gemaakt zijn? (anewspring)
- Waarom kan ik de opdrachten maar één keer maken? En wat is de MemoTrainer? (TaalCompleet.nl / elo)
- Waarom rekent de computer goede antwoorden fout op TaalCompleet.nl (elo)?
- Waarom staat er geen cursus in mijn online leeromgeving? (TaalCompleet.nl / elo)
- Waarom zijn de computertoetsen van A1 verwijderd in 2019? (anewspring)
- Wat zijn steuntalen?