Ik ben mijn wachtwoord kwijt of ik kan niet inloggen

Er kunnen een paar dingen aan de hand zijn.

  1. Mogelijk is het aanmaken van het account mislukt om welke reden dan ook. Kijk of één van deze oplossingen misschien op jou van toepassing zijn.
    Let op: gebruik nooit de boekcode uit een ander boek, want dan schuif je het probleem door naar iemand anders die dan plotseling geen account meer kan aanmaken met het boek. Wij verstrekken maar één code per verkocht boek.
  2. Controleer of CapsLock en NumLock zijn uitgeschakeld op je toetsenbord voordat je het wachtwoord invoert.
  3. Controleer of je op de juiste website bent. De leeromgeving van de nieuwe TaalCompleet (boeken vanaf 2016) is te vinden op www.taalcompleet.nl en op elo.kleurrijker.nl.

Als je ons jouw boekcode of docentcode doorgeeft via helpdesk@kleurrijker.nl of per telefoon dan kunnen wij voor je controleren of je account bestaat. Als blijkt dat je wel een account hebt, dan kunnen we het wachtwoord voor je resetten. Als blijkt dat je nog geen account hebt, dan kun je met de boekcode gewoon zelf een nieuw account maken.

Ga naar alle informatie over:

TaalCompleet.nl

Is dit niet het antwoord dat u zoekt? Zoek verder:

Dit zijn de zoekresultaten: