Wat mag de helpdesk van KleurRijker wel en niet in verband met privacy?

Personeel van KleurRijker bij de helpdesk zal je altijd zo veel mogelijk zelf de nodige stappen laten uitvoeren om je probleem op te lossen. Onze medewerkers begeleiden en adviseren je daarbij, maar mogen in principe zelf geen veranderingen aanbrengen in de accounts van jouw cursisten of docenten. Alleen op jouw uitdrukkelijke verzoek (mits je kunt bewijzen een legitieme vertegenwoordiger van de taalschool te zijn), mag een helpdeskmedewerker zelf de door jou gewenste ingrepen voor je doen.

De helpdesk van KleurRijker mag helemaal niets doen met de accounts van jouw cursisten en docenten zonder toestemming en instructies van de verwerkingsverantwoordelijke (bij monde van een legitieme vertegenwoordiger, zoals een docent of onderwijscoördinator). Taalscholen zijn de verwerkingsverantwoordelijken. Zodoende zal helpdeskpersoneel van KleurRijker uitsluitend handelen op jouw uitdrukkelijke verzoek.

Ga naar alle informatie over:

AVG & privacy

Is dit niet het antwoord dat u zoekt? Zoek verder:

Dit zijn de zoekresultaten: