Vanaf 23 juli t/m 19 augustus zijn wij telefonisch bereikbaar van 09.00 tot 13.00 uur.

Garantie en klachten

Garantie
Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan je te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor je aanspraak kunt maken op garantie. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

Ondeugdelijkheden in een door ons geleverd product zullen gedurende een garantietermijn van drie maanden na aflevering door KleurRijker naar haar keuze kosteloos worden hersteld of (gedeeltelijk) vervangen. Het gebrek dient binnen redelijke termijn na constatering te worden gemeld aan KleurRijker. Als de klant het gebrek zelf heeft veroorzaakt, dan valt het gebrek niet onder de garantie. Het verschijnen van een nieuwere versie is geen acceptabele reden om aanspraak te maken op garantie.

Kleine afwijkingen van overeengekomen specificaties, kleuren/formaten en/of vormen van de product(en) zijn toegestaan indien en voor zover zij redelijkerwijs het gebruik van de
betrokken zaken niet beïnvloeden.

Het verkeerd, ondeskundig of onrechtmatig gebruiken van registratiecodes (boekcodes) valt niet onder de garantie.

Klachten
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. Als je een klacht hebt die niet onder garantie valt dan heb je diverse mogelijkheden. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar bestellingen@kleurrijker.nl. Een klacht moet binnen 30 dagen na levering van de bestelling bij ons schriftelijk zijn binnengekomen. Na die termijn nemen we de klacht niet meer in behandeling.

Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is, dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.