Klantenservice // p 085 44 44 966 E-Learning Inloggen Inloggen op jouw ELO Meer Informatie Garantie en klachten Levertijd verzendkosten Bedenktijd Privacyverklaring Algemene voorwaarden Contact Waarmee kunnen we je helpen?Maak hier een keuzeAlgemene vraagProbleem met inloggen of aanmeldenAanvraag workshop op locatieDemo aanvraagRechtsverzoeken AVGAanvraag docentencode(s)Beoordelingsexemplaar / docentenexemplaarHeb je interesse in een maatwerkoplossing die aansluit bij de situatie in jouw docententeam? Neem dan vrijblijvend contact met ons op via onderstaand formulier.Je kunt via dit formulier een beroep doen op je rechten i.v.m. persoonsgegevens en privacy. Omdat niemand anders dan jijzelf jouw gegevens mag opvragen, hebben we informatie van je nodig om je identiteit te controleren. Daarom vragen we in dit formulier behalve om je naam en e-mailadres, ook naar aanvullende informatie zoals de laatste drie cijfers van je IBAN, een recent ordernummer, je telefoonnummer of de toegangscode van een boek dat je bij ons gekocht hebt. Als we ondanks de hiervoor genoemde controlemiddelen jouw identiteit niet met zekerheid kunnen vaststellen, dan nemen we contact met je op voor nadere verificatie. Je krijgt zo snel mogelijk antwoord van ons (uiterlijk één maand). In sommige wettelijk voorgeschreven gevallen kunnen we een verzoek afwijzen. In dat geval hoor je ook zo snel mogelijk van ons waarom dat zo is.Als je problemen hebt met inloggen of aanmelden, kun je hier je boekcode, toegangscode of docentcode doorgeven. Zo kunnen we je het snelst verder helpen. Dit formulier is niet bedoeld voor het aanvragen van beoordelingsexemplaren of docentencodes. Stuur geen wachtwoord(en) naar ons!Bedrijfsnaam / Organisatie(Vereist) Naam(Vereist) Voornaam Achternaam Functie(Vereist) E-mailadres(Vereist) Factuur e-mailadres(Vereist) Opmerkingen / Referentie nummer Afleveradres(Vereist) Telefoonnummer Boekcode, toegangscode of docentcode Beoordelingsexemplaar of docentenexemplaar (Handleidingen uitgesloten)(Vereist) Beoordelingsexemplaar Docentenexemplaar Welke boeken wenst u te ontvangen? (Handleidingen uitgesloten)(Vereist)Bevestiging betaalverplichting 50%(Vereist) JA, ik wil bovenstaande methodes ter beoordeling ontvangen en ik betaal per boek 50% van de normale verkoopprijs. Bevoegd(Vereist) JA, ik ben de contactpersoon bij KleurRijker namens mijn instelling/bedrijf. ToelichtingVoor welke methode wenst u een docentencode te ontvangenVoor welke methode wenst u een demo te ontvangen Wat is het probleemMijn vraag of opmerkingWaar werk je of waar volg je een cursus? Laatste 3 cijfers van je IBAN Een recent ordernummer van een bestelling bij ons Toegangscode van je boek of je docentencode Ik doe hierbij een beroep op mijn(Vereist)Maak hier uw keuzerecht op inzagerecht op verwijderingrecht op correctierecht op bezwaarrecht op beperkingrecht op gegevensoverdraagbaarheidrecht op vergetelheidrecht op intrekken toestemmingHoe komen wij aan je persoonsgegevens?(Vereist) Toelichting / motivatieCAPTCHANameDit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd. NIEUW: Praat je mee? Als ik alleen de docentenmap van PJM bestel, krijg ik dan ook alle video's?Bestaat er een app voor PJM? Alle vragen over Praat je mee? Inloggen en registreren Ik ben mijn wachtwoord of login kwijt (ace)Registreren op TaalCompleet.nl (anewspring).Ik ben mijn wachtwoord kwijt of ik kan niet inloggen Alle vragen over Inloggen en registreren Docenten Hoe open ik de instaptoets?Waar staat het docentenmateriaal (handleiding, antwoorden, etc.)?Kan ik een docentexemplaar van een boek krijgen? Alle vragen voor docenten TaalCompleet Kunt u per ongeluk verkeerd geactiveerde codes weer beschikbaar maken?Mijn boekcode werkt niet, wat moet ik doen?Ik heb mijn boek tweedehands gekocht en wil inloggen, kan dat? Alle vragen over TaalCompleet TaalSterk & TC ONA Hoe maak ik een nieuw account?Kunt u per ongeluk verkeerd geactiveerde codes weer beschikbaar maken?Registreren op Taalsterk.nl (ace). Alle vragen over TaalSterk en TC ONA Zakelijke klanten (b2b) Kan ik op rekening betalen of alleen met iDeal?Kunnen nummers van bestelbonnen, kostenplaats of kostendrager op de factuur vermeld worden?Ik wil graag een of meer docentencodes ontvangen, waar kan ik die opvragen? Info voor zakelijke klanten (b2b) Verkoop en bestellingen Ik heb een beschadigd boek ontvangen. Kan ik een nieuwe krijgen?Ik heb mijn boek tweedehands gekocht en wil inloggen, kan dat?Kan ik ook per e-mail bestellen? Alle vragen over verkoop AVG & privacy Alle vragen over AVG & privacy Algemene vragen Kunt u per ongeluk verkeerd geactiveerde codes weer beschikbaar maken?Ik heb mijn boek tweedehands gekocht en wil inloggen, kan dat?Wat zijn steuntalen? Alle algemene vragen