Klantenservice // p 085 44 44 966 E-Learning Inloggen Inloggen op jouw ELO Meer Informatie Garantie en klachten Levertijd verzendkosten Bedenktijd Privacyverklaring Algemene voorwaarden Contact Algemeen aanvraagformulier Waarmee kunnen we je helpen?Maak hier een keuzeAlgemene vraagProbleem met inloggen of aanmeldenAanvraag workshop op locatieDemo aanvraagRechtsverzoeken AVGAanvraag docentencode(s)Beoordelingsexemplaar / docentenexemplaarHeb je interesse in een maatwerkoplossing die aansluit bij de situatie in jouw docententeam? Neem dan vrijblijvend contact met ons op via onderstaand formulier.Je kunt via dit formulier een beroep doen op je rechten i.v.m. persoonsgegevens en privacy. Omdat niemand anders dan jijzelf jouw gegevens mag opvragen, hebben we informatie van je nodig om je identiteit te controleren. Daarom vragen we in dit formulier behalve om je naam en e-mailadres, ook naar aanvullende informatie zoals de laatste drie cijfers van je IBAN, een recent ordernummer, je telefoonnummer of de toegangscode van een boek dat je bij ons gekocht hebt. Als we ondanks de hiervoor genoemde controlemiddelen jouw identiteit niet met zekerheid kunnen vaststellen, dan nemen we contact met je op voor nadere verificatie. Je krijgt zo snel mogelijk antwoord van ons (uiterlijk één maand). In sommige wettelijk voorgeschreven gevallen kunnen we een verzoek afwijzen. In dat geval hoor je ook zo snel mogelijk van ons waarom dat zo is.Als je problemen hebt met inloggen of aanmelden, kun je hier je boekcode, toegangscode of docentcode doorgeven. Zo kunnen we je het snelst verder helpen. Dit formulier is niet bedoeld voor het aanvragen van beoordelingsexemplaren of docentencodes. Stuur geen wachtwoord(en) naar ons!Bedrijfsnaam / Organisatie(Vereist)Naam(Vereist) Voornaam Achternaam Functie(Vereist)E-mailadres(Vereist) Factuur e-mailadres(Vereist)Opmerkingen / Referentie nummerAfleveradres(Vereist)TelefoonnummerBoekcode, toegangscode of docentcodeBeoordelingsexemplaar of docentenexemplaar (Handleidingen uitgesloten)(Vereist) Beoordelingsexemplaar Docentenexemplaar Welke boeken wenst u te ontvangen? (Handleidingen uitgesloten)(Vereist)Bevestiging betaalverplichting 50%(Vereist) JA, ik wil bovenstaande methodes ter beoordeling ontvangen en ik betaal per boek 50% van de normale verkoopprijs. Bevoegd(Vereist) JA, ik ben de contactpersoon bij KleurRijker namens mijn instelling/bedrijf. ToelichtingVoor welke methode wenst u een docentencode te ontvangenVoor welke methode wenst u een demo te ontvangenWat is het probleemMijn vraag of opmerkingWaar werk je of waar volg je een cursus?Laatste 3 cijfers van je IBANEen recent ordernummer van een bestelling bij onsToegangscode van je boek of je docentencodeIk doe hierbij een beroep op mijn(Vereist)Maak hier uw keuzerecht op inzagerecht op verwijderingrecht op correctierecht op bezwaarrecht op beperkingrecht op gegevensoverdraagbaarheidrecht op vergetelheidrecht op intrekken toestemmingHoe komen wij aan je persoonsgegevens?(Vereist)Toelichting / motivatieCAPTCHACommentsDit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd. NIEUW: Praat je mee? Hoe kan hiermee gedifferentieerd worden in de praktijk (waarbij je toch vaak alle drie de niveaus in één groep tegenkomt?Moet er altijd met de docent gewerkt worden? Is zelfstandig werken mogelijk? Alle vragen over Praat je mee? Inloggen en registreren Ik ben mijn wachtwoord of login kwijt (ace)Docentcode TaalCompleet.nl gebruiken (anewspring).Ik ben mijn wachtwoord kwijt of ik kan niet inloggen Alle vragen over Inloggen en registreren Docenten Hoe open ik de instaptoets?Ik wil graag een of meer docentencodes ontvangen, waar kan ik die opvragen?Hoe volg ik de voortgang van mijn cursisten? / Hoe maak ik een groep? Alle vragen voor docenten TaalCompleet Ik heb mijn boek tweedehands gekocht en wil inloggen, kan dat?Kunt u per ongeluk verkeerd geactiveerde codes weer beschikbaar maken?Mijn boekcode werkt niet, wat moet ik doen? Alle vragen over TaalCompleet TaalSterk & TC ONA Ik heb mijn boek tweedehands gekocht en wil inloggen, kan dat?Wat zijn steuntalen?Waarom krijg ik de melding 'krs-code al in gebruik' als ik probeer te registeren? (ace) Alle vragen over TaalSterk en TC ONA Zakelijke klanten (b2b) Kunnen nummers van bestelbonnen, kostenplaats of kostendrager op de factuur vermeld worden?Ik wil graag een of meer docentencodes ontvangen, waar kan ik die opvragen?Onze taalschool zoekt een nieuwe methode. Kan ik een beoordelingsexemplaar bestellen? Info voor zakelijke klanten (b2b) Verkoop en bestellingen Ik wil een besteld product retourneren. Wat moet ik doen?Kan ik op rekening betalen of alleen met iDeal?Hoe kom ik aan een krs-code voor B1, B2, ONA of ander boek? (TaalSterk.nl / ace) Alle vragen over verkoop AVG & privacy Alle vragen over AVG & privacy Algemene vragen Kunt u per ongeluk verkeerd geactiveerde codes weer beschikbaar maken?Wat zijn steuntalen?Ik heb mijn boek tweedehands gekocht en wil inloggen, kan dat? Alle algemene vragen